Thursday, October 13, 2011

ello melloooo...

Assalammualaikum wbt
elloooo hai hai .. huh hari ni menyedihkan fetul .. kalkulator spm aku sudah rosak kerana terhempas berturut-turut tadii ..huhu sekarang ni tengah memikirkan dimana nak cari+dapatkan kalkulator yang baru .. kalkulator tu lah yang boleh membantu aku tanpa kalkulator itu pergerakan math dan add math aku terbatas . huhu dah la 4 subjek aku menggunakan kalkulator [ ekonomi,akaun ,math , add-math] jadi kalkulator itu aset yang penting . hope dapat cari sebelum spm bermula .. 32 hari lagii ..

ada yang menyedihkan lagi tahukah bahawa saia sudah gagal untuk memperoleh lesen :( haih saat2 seperti ini lah yang menguji ketabahan aku..dan terpaksa redha sahaja . lagi..lagi emm ntah laa rase macam banyak lagi nak cerite tapi tak tahu ape heh .. ouh uh tadi nasib laa aku check nama aku kalo tidak hancur aku tahun depan dapat sijil nama yang salah ..huu cigu nama saia nUr bukan nOr ..hufff ~~  oh apa lagii ..haa eh aku dapat beberapa set latihan yang perlu dicomplete kan fuhh hebad .. aku suka menerima kerja2 macam ni sebabnya bila dah tak de bende nak buat set2 inilah yang akan aku cari ...walaupon stress mengadapnye hee btw cite banyak2 kat blog ni rase puas hati pulak ngihahaha ..saia suka saia suka bak kate meimei :D ..

uh ade satu yang aneh ni tak tahu kenape sejak akhir2 ni aku selalu ingat dekat someone ni padahal nak kate rapat tidaklah cuma kami pernah melakukan aktiviti bersama time kem dulu ..tak tawu kenape tetibe teringat kat die .. haih aneh-aneh dah la lame tak jumpe dengan die tu... tapi serius + pelik kenape ..bye

No comments:

Post a Comment