Monday, October 17, 2011

H.A.P.P.Y :D

Assalammualaikum wbt
ait hehehe....hari ni aku happy sebab berjaya melakukan satu perkara ..hehe alhamdulillah :) .. tadi jumpa dengan sorang akak name die kharyati ..hehe akak tu best sporting...nasib baik die ade so ade jgak yang bagi support kat aku.. banyak cerita ngan akak tu tadi.. akak tu kate spm nant buat elok2 ..i will .. then die swuh mohon kat mana2 bgi sambung belajar.. series sebelum ni aku tak berapa minat sangat nak sambung belajar ni tapi lepas jumpa akak tu then die bagitahu dia belajar kat mne membuatkan aku tertarik nak sambung belajar.. paling syiok kami berdua berjaya ..hehe siap lagi kate YESSS !! tak yah datang tempat ni lagi..hahaha siap akak tu bukak radio kuat2 denga lagu aku pon join sekaki..hehe memang best + excited ..

oh ye berjayanya aku kali ni disebabkan faktor lain jugak.. hhehe ade la sorang hamba Allah ni bagi support kat aku..baru je tadi berborak ngan die :) .. tadi time test pon engat ape yang die kate hehe series tgh2 test tu asik tegelak je..nasib baik takde sape yang pandang. tadi dia pon excited semacam bila aku bagitahu yang  aku dah berjaya..haha pastu sruh aku belanje lak banyiak chantek ! die yang patutnye belanja .. hehe . pape pon happy today :) now fokus 100% dekat SPM .. yang ni pon aku kena berjaya jugak ! yeahhh ! k.bye ... :)

No comments:

Post a Comment