Friday, December 23, 2011

dia masih di situ ..ya hati itu

Assalammualaikum w.b.t

hey waktu menaip post nih 3 a.m ehee .. hermm masih tak boleh nak lelapkan mata .. anyway tadi chat dengan someone.. then he said "diorang tahu awk milik sya" ..aduii.. herm 
awak boleh tak berhenti berharap dengan saya ..awak tu terlalu baik untuk saya.. awak boleh dapatkan girl yang lebih layak dari saya nih.. please jgn terus menerus buat sya rasa bersalah .. hee
jujur tak rasa pun nak "in relationship" secara official sebab 'Ak-If' itu tak pernah hilang dalam ingatan saya.. dia masih ada di situ.. di hati itu.. nak nak hari tu tetiba ada sorang nih nama iras2 dengan dia tiba-tiba tegur ..makin la saya ingat dekat "Ak-If" tu .. hermm

Ak-If ..when i heard this song I always remember you ..

I love you by Najwa Latif


Mungkin kita pernah rasa tentang cinta
Yang takdirnya bukan untuk kita
mungkin ini adalah cara meluah cinta
tanpa berkata atau berpandang mata

mungkin aku mencintaimu
walaupun engkau tak pernah tahu
mungkin aku mencintaimu
tanpa lelah ataupun jemu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
even if I can't have you
you know i'll always be there for you

Mungkin kita tak bersama untuk takdir-Nya
tak mengapa asal kau bahagia

Biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu
Biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
even if I can't have you
you know i'll always be there for you

i'm sorry but I love you .. :')


No comments:

Post a Comment