Sunday, December 11, 2011

Jujur "I don't care"

Assalammualaikum wbt

Haliuu blogger ..  saya tak sihat jadi biarlah :D
ada sesuatu yang berlaku ke ? oh #tidaklahSayaMengetahuinya . hmm. okay straight to the point ja JUJUR "I don't care" kalau ada yang cuba mahu menyakiti saya #sakit ke? hee tak lah . okay saya jenis mudah terasa hati tapi tak pernah simpan dalam hati . sukar dimaafkan tapi mudah memaafkan. tak disayangi tapi sangat suka menyayangi . *hee..apalah yang aku mengarut .
saya tak suka orang mencuba buat saya terluka sebab dia akan terasa lebih terluka dari saya. I never regret to love someone, never regret to know about someone #serius . 

hey this for someone :-
hai assalammualaikum, hmm okay mungkin kita tak pernah kenal satu sama lain . lagi pun kita memang jauh . u know what? relationship kita bermula dari kawan lalu bertukar menjadi adik angkat dan manjadi semakin rapat. bagi saya, saya tafsirkan itu terjadi sebab makin lama kita kenal seseorang rasa sayang kita makin bertambah, dan semakin kita sayang mesti kita akan diberi ujian iaitu dari sayang bertukar menjadi benci . saya tak suka ujian itu tapi saya kena hadapi lagipun "benci" haha kelakar betul . bagi saya sebab kenapa saya perlu benci dengan kamu ?? tiada sebab sama sekali . hmm mungkin kamu nak menjauh dari saya, tak mahu saya mengenali kamu lagi ..tak kisah la apa pun.. kalau kamu nak menjauh dari saya, saya tak halang tapi untuk saya tidak mengenali kamu ?? hermm saya dah mengenali kamu pun dan masih mencuba untuk mengenali kamu dengan lebih mendalam dan jangan halang saya untuk mengenali kamu .. pleaseee !!! 
saya sayang kamu sebagai seorang kawan yang menyayangi sahabatnya, sayang seorang kakak terhadap adiknya . maaf saya tak sempurna tapi bila ada kamu saya rasa sempurna . dan kalau saya boleh lebih jujur kamu banyak mengubah saya ..sepanjang kita kenal setiap perkara yang berlaku mesti saya beritahu kamu, dan kamu sentiasa ada untuk saya . #hee okay saya jadi  makin lupa apa yang saya nak taip ..adeh ==' apa-apa pun saya tak menyesal sama sekali kenal dan berkawan dengan kamu . anyway jaga diri, jaga kesihatan dan jangan lupa untuk senyum ^^v .
1 perkara :- saya rindu sangat dengan kamu . :/

No comments:

Post a Comment