Wednesday, December 14, 2011

Life and action .

Assalammualaikum wbt..

Hye blogger and reader :) .
Hee.. actually kepala tengah berpinar sekarang ni pening rasa macam nak pitam, nak muntah pun ada gak ehee ==' tapi masih kental nak menaip post di blog ahaa peace ^^v .
Hari ini (rabu//14.12.2011) agak memboringkan sikit ehee. petang tadi saya buat latihan lari atas mesin selama 30 minit , kenapa? sebab 18hb dis 2011 ni saya akan mengikuti larian Kitar Semula 2011

click here to more info
Join larian ni suka2 je tak harap pon nak menang #sebabTakkanMenang ehee. Hope semua berjalan lancar dan more important thing is jangan lah saya sakit pada tarikh berkenaan . Amin~

Ahaa.. sebenarnya nak post pasal sumething ni ehee about my habit . So check this out :-


ahaa lihat gambar itu, sikat yeah sikat  *cantikpulak :P . okay..saya nak story pasal habit saya yang berkaitan dengan sikat dan saya sering dimarahi kerana sikat huff  ==' . hehe .. 
=> habit saya bila sikat rambut saya akan berjalan untuk cari cermin ngee..*kekadang tu tak tengok pon . disebabkan saya tak mempunyai sikat sendiri #actually hilang :( .. saya pon pinjamlah ibu saya punya . asal nak guna sikat saya ambil sikat dalam bilik ibu saya lalu saya sikat sambil berjalan DAN lepas sikat tu saya akan tinggalkan sikat dimana-mana sahaja almari or dashboard yg berdekatan hehe . bila je ibu nak guna ibu akan tanya
 "mana sikat ibuu ???! sape guna tak reti ke nak letak balik kat tempat dia" 
ahah dan saya selalu akan jawab 
"manalah owang tahu" :D
padahal hahaha kerap jugalah berlaku macam tu dan kerap juga ibu marah saya hehe sebab ibu tahu saya sahaja yang guna begitu ^^v ehee . peace ibu ;)

# Jadi adik-adik , kakak-kakak, abang-abang(yang tak botak) bila guna sikat orang tu letak lah tempat dia balik jangan jadi macam saya.. Hahaha okay bye . Assalammualaikum. Spread peace . 




No comments:

Post a Comment