Friday, January 06, 2012

ruang untuk berfikir .

Assalammualaikum

hai blogger.. agak lama tak update . hee such quiet of busy. by the way hepi new year.. aha macam dah lambat pulak heh . okay saya dah bertekad nak lakukan sesuatu hee.. thank you untuk orang'2 yang buat saya jadi semakin tekad untuk melakukan perkara itu.hee.. seriously please ! give me a space to think and clear my mind for a while. 

hm . mula ada perubahan dalam kehidupan semenjak 1 Januari 2012 yang lalu dan sekarang tengah mencuba untuk berubah dan mengubah lagi.. hehee by the way saya dah potong dua kuku yang panjaaanggg di 2 jari saya hoho sebulan lebih tu saya simpan ..heh bukan lah sesaja nak simpan kuku tapi ada la sebab tersendiri. ehee sekarang nih tengah tunggu masa untuk potong rambut pulak . heh ingat nak potong bulan 3 nanti hoho lama lagi tu hee.. 
ok nak tidur serius tired . Assalammualaikum . bye .

Saya semacam OBLIVIOUS bila kamu misscall saya ..hahaa why miss your old friend ke ? ^^ or remember my FF quote . hihi 

No comments:

Post a Comment