Sunday, March 18, 2012

Hazel !! please don't go away from me !! T.T

Assalammualaikum wbt .

hey blogger .. yes ..it's me update lagi .. seriously i'm sad badly .. i really really feel want to cry right now .. tapi air mata macam tiada sama sekali .. sobs T.T .. yeah kenyataannya saya kehilangan handphone saya c Hazel .. yeah maybe kalau ada yang baca post sebelum ini akan tahu pasal Hazel itu .. saya bersusah payah mengumpul duit semata-mata nak beli handphone itu ..sanggup saya sekat perbelanjaan saya semata-mata untuk beli handphone itu dengan menggunakan DUIT SENDIRI.. haih.. baru sebulan lebih saya guna dan *puff handphone itu lesap dari pandangan saya . Allah saja tahu betapa sedihnya saya saat ini .. kenapa saya ni cuai sangat ? saya tidak risau pasal handphone itu sangat tapi saya risau dengan apa yang ada didalam handphone itu .. terdapat beberapa number dalam phone itu yang sangat private and important ..sebab itu bukan number telefon tapi number2 akaun serta number ..haih adalah itu ..selain itu benda2 yang ada dalam memory card phone itu .. got picture  .. ia  tentang menjaga aib kawan saya yang bertudung ..saya rasa sangat bersalah kalau ada yang menyalahgunakan benda yang ada dalam memorycard handphone itu ..haih maafkan saya ya Allah . saya tahu saya salah .. saya mohon ya Allah .. bukakan hati orang yang mengambil [sekiranya ada yg mengambil] untuk memulangkan balik handphone itu .. ataupun tunjukkanlah dimana handphone itu berada sekiranya handphone itu masih berada disekitar saya . saya mohon .. 

to bibiey .. i'm sorry rasa bersalah sangat dengan bibiey sebenarnya .. sangat bersalah .. 
terima kasih sebab tenangkan sis .. i feel little better but rasa bersalah dengan bibiey .. maafkan sis ,bibiey . i know i'm bad ..tak layak untuk dimaafkan .. maaf ..


#berharap handphone itu tak boleh dibuka .. haih janganlah password hp itu diketahui biarkan ia close ..tapi harap sgt number hp itu aktif kalau org itu baik dia akan try call using another phone . harap sgt memory card phone itu tak boleh dibuka .. harap ...harap sangattt .. tawakal . serah semuanya kepada Allah .. dia tahu yang terbaik ..until now i still call that number ...never stop sampai saya redha .. 

No comments:

Post a Comment