Sunday, June 03, 2012

i dunno u dunno ~

Assalammualaikum wbt .. 

heyoo blogger..hee lama sudah tidak berblogging agak miss la jugak ..hee .. okay la.. mao habis sudah cuti 5 hari saya.. hari ni saya akan kembali ke Kem De Bana dan mulalah aktiviti menghitamkan kulit ..heh ..aha excited mahu pergi menembak also masuk hutan menginap disana untuk aktiviti wirajaya ..

cuti 5 hari ni macam tiada function sama sekali..hehuu..mymom kerja saja tiada dirumah ..ahai paling malangnya wallet saya hilang ..haihh habis segala kad pengenalan, lesen, kad bank and segala jenis kad dalam wallet tu ..terasa macam orang asing sekarang ni..hehuu ..

secara jujurnya i'm not in a good mood ..heh .. dalam kepala ni asyik fikir mana wallet..mana wallet.. haih ..disebabkan hari ni saya mahu balik ke kem saya tak tahu bila masanya saya akan buat baru semua yang hilang itu.. konfius laa ..arghhh !

stress gila ni ..tapi still nampak macam tenang seem like tiada apa2 yang berlaku ..heh ..padahal ..haih .. rasa mcam mahu daki gunung, berenang sampai lemas, lari sampai kaki kebas ..heh haih..

cuti ni saya try habiskan masa malam ke pagi saya dengan ber-skype sama nur nadhirah ..cuma malam khamis ja tidak gara2 kepenatan mencari wallet dan akibat terlalu stress ..on the same time hujan turun sangat lebat malam tu siap petir segala jadi disebabkan takut black out serta dipanah petir tidaklah saya online malam itu..

hati saya rasa kurang tenang sekarang ni ..entah kenapa tak tahulah .. semakin dekat masa untuk balik ke kem semakin saya gundah ..hehuu.. adakah saya risau sebab saya akan tinggalkan nadhirah lagi? leave my mom ..leave myhouse and cats .. haihh..sakit kepala nih tapi still nampak biasa .. haih .. okaylah i will end this post ..mao kembali fokus ber-skype dengan nadhirah back ..hee dah nak masuk 5 jam still diam ..haihh.. xpa la itu ..apa juga boleh buatkan ..hmm ..

k.assalammualaikum .. will post again after one and half month . :)


No comments:

Post a Comment