Tuesday, September 27, 2011

what happen to me o.O''

Assalammualaikum w.b.t
ehem.. semacam aku rasa hari ni dan ak tak tahu apa rasa itu sebenarnya ..hermm seriously tadi dalam pada berjalan-jalan secara tiba-tiba aku terfikir apa sebenarnya yang aku cuba lakukan ?? apa sebenarnya yang aku inginkan..herm ntah la aku sendiri pon tak tahu . aku terus berfikir dan berfikir sekarang pon tengah memikirkannya. aku rasa ada sesuatu yang aku perlu lakukan tapi aku tak tahu apa..bagaimana..aku perlu lakukan. kadang'2 aku terfikir juga perkara'2 yang aku lakukan selama ni untuk apa? apa yang aku perolehi ..kalau setakat kegembiraan sementara tak terasa berbaloi langsung. tadi kat sekolah masa dalam library tadi pon aku terfikir jika aku terus menjadi diri aku yang sekarang bagaimana masa depan aku. memang lah aku peroleh kebahgiaan tapi itu hanya sementara. erghh tak tahu apa ..ends

No comments:

Post a Comment