Wednesday, October 05, 2011

fokus make perfect !

Assalammualaikum wbt..
dalam beberapa minggu dan hari seja lagi mao spm ni o.O'' ..huuuu excited+scary .. heh
whoop by the way minggu ni nak buat sedikit perubahan heee actually dah buat pon ..hehheh perubahannya ialah [drum beat please] ;P haha .. aku mula membuat latihan add-math dan math dengan RELA HATI , TANPA PAKSAAN ..hoho macam tak percaya.. tapi itu lah kenyataannya.. ngeh bile buat sendirian tu terasa happy pula macam peroleh sesuatu yang berharga yang tidak ternilai harga nya..fuh fuhhh ..and now apa yang perlu aku lakukan ialah meneruskan usaha itu sebabnya my teacher said "anda mampu memberi kejutan" ..dan aku akan berikan kejutan diluar jangkaan itu walaupun bukan A+ .. but subjek lain pon kena fokus juga huih payah nk memikirkan 10 subjek... tu la gatal sangat nak tambah subjek padahal dulu 9 subjek je ade yang hancus ni ditambah lagi 1 subjek lagi. tapi tak pe subjek'2 itu akan aku kuasai semampu aku dalam masa yang singkat ini..inshaallah . herm lagi apa lagi ..dah tu je kot sok luse post lagi byebye..


Focus make perfect !
yeahhh !!!

No comments:

Post a Comment