Wednesday, November 23, 2011

cerita spm 3

Assalammualaikum wbt

heyyooo blogger ..hehe whoops hari ni hari ke emm..ke .. ..ke berape ek .. jap 1,2,3,4 cuti 5, hari ni 6 .. ouh ya hari ke enam SPM 2011 .. hhoho hari ni saya ada paper addmath ...
waaaaarrghhhhh add-math i will miss u ..muahmuah .. esok saya ada paper science ..kawan saya di sabah tu juga di kelantan tu juga di mana-mana kawan saya yang ambil science la hehe gud luck yeahh !

hei tadi saya hilang semangat tak tahu kenapa ..hari ni banyak diam ja dan lebih selesa menyendiri hee.. tapi sekarang dah ada semangat dah hehe sebab itu ada sorang tu ..ish tak tahu la dia tu asal saya down ja dia ada di situ untuk kasi up balik.. asal saya hilang semangat dia ada disitu kembalikan semangat saya .. asal saya rasa tertekan ja dia ada disitu lesapkan tekanan saya . asal saya perlukan dorongan ja dia ada disitu jadi cheerleader untuk saya ..*hehe mest chomel ekeke .. pokok pangkalnya dia memang selalu ada bila saya berada dalam duka ..dalam suka apatah lagi sentiasa ada :) .. hey u ya u NUR NADHIRAH .. kalau saya diberi peluang untuk berterima kasih akan saya laungkan satu dunia TERIMA KASIH NUR NADHIRAH .. kalau saya ni kaya akan saya belikan apa saja yang kamu minta .. andai sahaja saya berada di beaufort sana akan saya pasang cctv dimerata tempat untuk pastikan kamu tidak keseorangan .. kenapa mesti kamu *i wonder why... tapi bila fikir balik ya saya mahu dia ada dengan saya untuk berkongsi segala suka duka cerita kehidupan saya dan dia . sebab dia terlalu awesome .. dia kawan, dia sahabat, dia  adik saya dan dia juga ibarat soulmate saya . saya sayang dia macam saudara kandung sendiri *memang saya dah anggap dia adik kandung saya satu-satunya :) . your the best person that i ever knew . :)

No comments:

Post a Comment