Thursday, November 24, 2011

23 itu bermakna buat saya :)

Assalamualaikum wbt

hey blogger ..mood saya hilang hari malam tak tahu la kenapa .hmm :|
ouh title tu .. yeah 23 itu bermakna bagi saya sebab 23hb saya dilahirkan pada bulan januari 1994 hee..
23hb bulan nya tak tahu larh .. anak kucink juga hamster sya penah lahir tarikh tu dan ada juga yang pergi meninggalkan saya pada tarikh itu.  buku no 23 ialah buku favourite saya :) .. ada sorang retis yang saya fans lahir 23hb juga :)...23 pilihan pertama saya . no telefon saya 011******23 .. :) .. 23 tu boleh mewakili bermacam-macam 23 tak semestinya duapuluhtiga boleh juga ditafsir dengan dua atau tiga . 23hb 11 2011 hari tu merupakan paper add-math saya dan saya hilang semangat hari tu ..hee macam-macam perkara "23" itu berkaitan dengan saya. dan hari ni saya mention number 1 until 23 pada seseorang . macam sebelum ni saya kata 23 itu bermakna buat saya dan kamu yang saya mention sampai 23 tu . kamu bermakna untuk saya . Assalammualaikum .


KOSONG by NAJWA LATIF
Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu


Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa


Kosong...kosong


Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku


Kosong...kosong


Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar


Kosong...kosong


Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa


Kosong .. kosong 


Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku


Kosong...kosong


Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa


Kosong...kosong

No comments:

Post a Comment