Friday, November 11, 2011

dah dekat dahhhh ....

Assalammualaikum wbt

hei u ..yah u ...lagi satu hari SAHAJA lagi nak menghampiri tarikh itu yeahhh spm coming over at the corner ... dun forget tuk bgi signal ye jgan buat2 tak nampak lak .. AFRAID ?? hah tidak sama skali NERVOUS??? ermm tak larh -.-' cuma takut dan gementar je.. erk ! hahaha oke la kan ... owh ye aku dah kaji jadual spm sebaik mungkin dan aku hanya  ada 2 minggu berturut break seminggu pastu sambung 2 hari .. emm kire lah sendiri jadi ta de la sampai sebulan pon sebenarnya..  tapi hari yang paling ditunggu ialah 23hb hehe lepas je tarikh tu aku terlepas dari math dan add math yeahhh ..10 subjek untuk ditangani bermakna 20 kertas soalan yang perlu dijawab fuhh jenuh .. tabahkan hati ..

sebelum tu nak minta maaf kepada semua sekiranya ada melakukan kesalahan ... saya maafkan dan harap dimaafkan harap kita boleh mencapai kejayaan setinggi langit.. insyaallah ..
 owh terlupa sebenarnya nak cite sikit semalam wat tawaf ngan kawan2 minta maaf dengan semua guru yang kami jumpa dan salah seorangnya ialah guru kelas aku miss Tan Poh Yu . Aku pun mulakan minta maaf dengan berkata " teacher saya nak minta maaf sekiranya saya ada buat salah dengan teacher maafkan saya ya teacher" [agak skema sikit ayat tu kan tapi itulah kenyataannya bila aku bercakap dengan cikgu2 formal heh] dan dan dan tahu tak teacher pandang aku dengan muka yang emm... mcam mana ek pelik kowt sambil geleng kepale ..pastu teacher kate "eh rasanya awak tak de buat salah dengan saya tapi tape saya halalkan ilmu saya semoga berjaya gudluck and do ur best" .. fuhhh saat tu rasa macam "hah" O.O" biar betul teacher ni aku tak de buat salah dengan dia ?! padahal aku selalu la jugak tidur lam kelas die ..ets tapi lepas dah siapkan kerja yang dia bagi.. hoho macam tak percaya :) terima kasih teacher ..jasamu akan dikenang :) ..
oke.. done nak g kelas cau ... all the best spm candidates :) 
wasalam...

No comments:

Post a Comment