Monday, November 21, 2011

specialpost untuk anda ! huh !

Assalammualaikum wbt

o.k now saya nak dedicated sesuatu untuk "anda" yeaaa anda no one else "ANDA" .. anda yang dimaksudkan merupakan seseorang yang pernah buat saya melt dengan dia .. feeling je la ye ..
hei anda yea mungkin dulu anda selalu buat saya rasa nak senyum sentiasa ..buat saya rasa semangat nak bangun pagi buat saya jadi seseorang yang sanggup mengorbankan masa saya..ya anda
DAN sekarang anda yang membuat saya rasa semua itu hanya perkara yang sementara dan sia-sia .. makin lama kenal membuatkan saya semakin kenal dengan anda ..
sifat paling hebat dalam diri anda .. begitu mementingkan diri sendiri .. aits anda tak salah kalau bersikap pentingkan diri tapi janganlah melampau sangat sampai menindas orang lain.
tak salah kalau tak mahu berkongsi tapi janganlah sampai menyakitkan hati orang lain .
cuba lah sekali sekala anda prihatin terhadap perasaan orang lain.. cuba lah sekali sekala hargai apa yang orang lakukan untuk anda . tak salah pun mencuba kan ? anda tak rugi apa-apa pun .
tapi seriuosly saya dah tawar hati dengan sikap dan sifat anda . rasa macam tak nak lagi berurusan dengan anda . anda tak pernah cuba pun nak hargai apa yang orang lain lakukan untuk anda disebabkan sifat pentingkan diri yang ada dalam diri anda. pentingkan kesenangan diri sendiri dengan menindas orang lain hahaha itu perkara sementara je lah tak payahlah nak bangga dan selalu sangat lakukan perkara tu tak hebat mana pun .
Finally terima kasih sebab melakukan perkara itu sebab perkara itu membuatkan saya sedar anda itu tiada apa-apa berbanding orang lain yang berada disekeliling saya . satu je pesanan peribadi dan tulus dari saya "PLEASE CHANGE YOUR ATTITUDE" tak rugi apa-apa pon tapi kalau anda terus berada dalam keadaan anda sekarang saya percaya kelak anda akan merasai apa yang kami rasakan . :)

No comments:

Post a Comment