Saturday, November 19, 2011

what the fool !

ait ...blogger ..boring giler larh tak tahu nak buat apa... so mengarut la di blog kesayangan ni ahaa .. nak on9 fb rasa sakit hati pulak bila tengok fb tu ish .. sakit hati sebab post dea yang menyakitkan mata huh.. weyh ko bole ta jangan perasan sangat ish .. geram siot tengok .. rasa macam annoying pulak aku tengok so better aku off je fb tu dari menambah dosa aku yang sedia adaa .. tapi satu je lah sebab kao sorang aku terpaksa buat 'dia' sedih ..sorii wak terpaksa off9 abis sakit hati je tgok budak tu ...kalo boleh tak nak tengok nak hide je tapi nmpak jugak ish =.=''
on9 twitter plak aishh haha twitter tu sekejap bole lah lama2 tak boleh jap ag ntah pape la yg aku buat .. bytheway ada someone yg menarik perhatian aku tadi tak salah dea spm candidates jugak ... hee suka kot baca tweet deaa hehehe ada yang kelakar ada yang sempoi ...ada satu tu memang smart haha nak copy&paste kat sini dah off la pulak twitternya mlas nk on balek..
nak on kat skype ..hmm lagilah aku rase macam takde function je skype tu ..haa.. tha pe nxtyear aku rasa aku akan guna skype tu ehe .. owh actually tunggu seseorang tu on9 tapi macam tak nmpak pulak kelibatnya so buat2 tak de pape berlaku je lah .. tapi tadi ada nampak cintarahsia saya tu on9 :) hehe comelnya dea .. esok mest jumpa dea :D so cau dari blog and tidurtidurtidur ... bye blog luv u ..ceh hahaha ..

No comments:

Post a Comment