Friday, November 25, 2011

ya ..saya tak pernah lupa :)

hye .. awak .. Assalammualaikum ...[ehee... teringat plak kat Capital J] :D

hai .. hee saya baru balik dari tusyen akaun tadi dari pukul 4 sampai pukul 6 erk tak 6.30 .. soalan dea hari ni susah ouh .. bytheway bukan tu saya nak warwarkan .. haha okay lah the truth is saya nak bercerita mengenai saya dan kawan saya .. kawan lama saya dulu hehe .. ternyata keputusan saya untuk sambung kelas akaun sampai spm sebenar tiba itu merupakan keputusan yang terbaik .. banyak hikmahnya.. u know what hari ini saya cuba membaiki persahabatan yang terputus akibat hilang perhubungan kembali terikat.. [pergh ayat] tapi tak nak cerita bagaimana dan macam mana.. cuma saya panjatkan kesyukuran kepada Ilahi kerana membuatkan kami kekal menjadi kawan . yang paling penting saya siap dulu dari pada kau .. hahaha 3 minggu berturut-turut aku ja siap dulu nieyh .. ets itu pon sebab nak bersaing dengan kau abis jealous kau balik awal hari tu haha . revenger la apa lagi . apa-apa pun buat yang terbaik SPM yup Farehah ..berat kot kau tadi berpaut dekat aku masa kau nak jatuh tadi .. hahahaha .. juga untuk sorang tu ehee tak tegur sapa dengan dia lagi padahal dulu kami rapat haha gud luck amirah .. aku tahu korang berdua bijak-bijak belaka malah lebih bijak dari aku .. all the best friends...

oh ya hari ni semi Muzik-muzik part 2 ada najwalatif as her fans harus lah saya tengokkan hehe dan malam ni nak pakai baju biru *walaupun tengok dekat rumah saja.. hehe . good luck Wawa . kecewa hari tu Stacy tak masuk top 5 . hmm

ouh hmm sebenarnya perkara ini sering berlegar-legar di kepalaa saya dari tengah tidur sampai lah bangun sampai lah sekrang . *banyaknye sampai.. hari 'itu' semakin hampir dengan saya bermakna semakin singkat masa yang saya ada. bila tiba masa itu maka dengan hati yang berat dan terpaksa saya tinggalkan mereka semua yang ada disisi saya.. semua  nya..
hmm dah tak mao cerita lagi nanti saya nangis pulak.. daa

No comments:

Post a Comment