Monday, December 05, 2011

cerita spm 4

well well wess.. Assalammualaikum wbt

heliuu blogger . okeh hari ini hari ke hmm.. ntah laa tapi hari ni hari kedua last spm untuk saya so esok ialah hari penamatnya.. wee~ nah banyiak suda prancangan dibuat .. ngihehe
wess ada ka tadi kawan2 cadang mahu bakar baju sekolah lepas exam.. ahaa gila gempak .. dan saya tengah memikirkan untuk join atau tak..ehee.. lalu hari rabu ni kami rancang nak pergi tengok wayang bersama.. yeahh OMBAK RINDU ! hopefully jadi ..

ahaa.. tadi exam prinsip perakaunan . yeahh memang best ==' macam biasa soalan dia memang istimewa . apa ntah nasib la ada sikit-sikit boleh dijawab .. dan macam biasa TAK CUKUP MASA . huh benci betol ! jadi advice saya untuk budak2 yang mengambil subjek ini belajarlah elok-elok especially Noratikah Daud itu.. wasehh 
oh ya esok ekonomi asas -.-' well well wess tak pernahnye dapat markah yg elok dalam subjek itu ..tapi syukurlah belum pernah gagal cuma hampir2 seja ..heh harap soalan dia mencerna otak saya yang tepu ini .. haha tak bole blahh .

whoop peeps . final day SPM itu bermakna saya tidak akan belajar disitu lagi ;( .. saya sayang sekolah itu walaupun kecil . di sekolah itu saya jumpa ramai orang2 yg punya pelbagai karakter . pastinya akan rindu cikgucikgu yang telah mencurahkan ilmu kepada saya yang otak tepu nih ..heh .

terima kasih kepada facebook sebab anda akan menghubungkan saya dengan kawan2 kelas hehe well kami ada group sendiri . anyway all the best to all SPM candidates 2011 .. do your best !!
okay mao study ekonomi dengan nadhirah, adeera, atiqah, suhana, syazwani, aishah[mocc], nazziera,ashikin dan semua yang ambil ekonomi esok .. hahaha belajar lah jauh2 sampai ke negeri china .. wah memang tak de kena-mengena .. bye.

eh eh ..haha lupalupa ..tadi di sekolah ada sesuatu yang menyentuh hati saya . hmm .. okay hari ni ibu masak bubur untuk saya . biasalah itulah makanan yang sempurna untuk orang yang sihat macam sya nih.. haha ehee--'
dan tadi saya ada tapau bubur bawak pergi sekolah bekalan sebelum paper2 .dan kawan2 saya tanya
situasi 1 :-
kawan : 'eh kau makan bubur ?
saya : ah.. ya bubur abis kau ingat aku makan apa ? haha
kawan : asal kau makan bubur weyh ? kau sakit eh ?
saya : hah ? emm tak laa saja nak makn bubur ..ehee
kawan : eh ye ke kau nih? o.O' 
saya : haha ye la .. hehe ..jum lah makan sekali ngihehe .
kawan : hmm. okay okay . makanmakan..

situasi 2 :-
selepas selesai makan bubur tapi tak abis pon makan hee.. pastu duduk ngan kawan sorang lagi

saya : eh kau tak makan ke?
kawan : hmm tak nanti la balik aku makan?
saya : oh okay .
kawan : kau makan apa tadi ?
saya : aku makan bubur je.
kawan : oh .. 
tetiba
saya : *dengan suara yg perlahan* ..alahai mula la nih berpeluh ni la effectnya bila makan bubur ni..hmm
kawan : eh kau kenapa ?
saya : ah tak de pape?
kawan : eh jap kau demam eh ?
saya : ah .. eh mana ada aku sihat je lah memandai je.
kawan : meh sini aku rasa badan kau jap .
saya : eh tak payah lah ..ehee --'
kawan : ah..tak de ..eh apasal badan kau ni sejuk semacam ..kau demam kan?
saya : ah eh tak de lahh dah nak sejuk nak buat macam mana .. hehe
kawan : siot je kau .. dah la demam.. ish 
saya : hehe .. hmm ..

wess.. mereka buat saya tersentuh.. :') haha no worries lah aku kan kuat apa ada hal dengan demam or sakit ke.. btw thanks korang sebab care pasal aku... seriously sayang gile kat korang .. ehee okay bye.

No comments:

Post a Comment