Friday, December 02, 2011

no...nothing !

Assalammualaikum wbt

ehem..hye blogger . saya tidak okay hari ni.. dan rasanya tidak akan okay lagi. hee 
bytheway semalam sesuatu terjadi pada saya perkara paling ngeri kowt yang pernah saya alami dan hanya Allah dan kawan saya seorang tu saja yang tahu apa terjadi . serius mengerikan .
 semalam juga berlaku sesuatu diluar dugaan serius kata ibarat seperti satu mimpi . tak tahulah mimpi itu nak dikategorikan sebagai indah atau sebaliknya. anyway 'babe..mungkin dulu aku percaya apa yang kau kata, mungkin dulu kalau kau cakap pasal sesuatu aku akan tersentuh tapi sekarang tidak lagi dan aku semakin sedar yang kita takkan berkawan macam dulu lagi . #jujur aku kata aku rindu duludulu#

oh spm dah nak abis dan itu bermakna saya perlu beri jawapan muktamad saya kepada c Capital J .. what should i choose ?? hmm dunno larh

okay sampai sini je post untuk kali ini. i need to rest .. release all my tension . must get well as soon as possible . mendapatkan kembali ketenangan hati, jiwa dan fikiran #mungkin takkan dapat# bye. wasalam

No comments:

Post a Comment