Thursday, January 26, 2012

aku 2012 .. 18 tahun ;O

Assalammualaikum wbt.

hai blogger ..haih suddenly aku sedar aku memang tersangat lupa mao update my blog nasib la ada yang mengingatkan semalam hee.. okay hari ini aku nak post pasal aku yang kini suda 18 tahun..heh 

23 januari 2012 pada taikh itu genaplah umur aku 18tahun . hari itu juga memang hari yang sangat awesome sebab aku tak tidur dari jam 12a.m 23 jan tu sampai jam9 pagi lebih gara-gara stay up di skype bersama orang2 yang sangat aku sayangi ..haih hahaha macam-macam kerenah mereka ini . ramai juga yang wish birthday aku di facebook dan ada juga wish d-hp juga twitter .. anyway aku tak dapat hadiah tahun ini ..ada la satu dari kawan aku dia bagi baju ..ehe nice baju itu suka design abstrack dia :) thx babe.. 
by the way tahun ini aku sememangnya tak mengharapkan hadiah sama sekali, ibu aku tanya nak apa tahun ini pun aku hanya diam dan menggeleng, mungkin disebabkan aku tahu bagaimana susahnya mahu mencari wang untuk membeli sesuatu jadi ucapan pun sudah tersangat istimewa bagi aku.

FAKTA- Jadi 18 tahun adalah perkara yang sangat sukar untuk dihadapi sebab aku perlu jadi lebih bijaksana dan matang dalam membuat sesuatu keputusan . sangat susah ouh ! haih -_-'

hokay okay mahu ringankan fikiran .. ehem aha actually 23 januari itu sangat sukar untuk dilupakan .. hoho oklah tipu bukan 23januari tapi sejak 22 januari lagi ..hehe sebab itulah tarikh keramat..hoho.. buat pertama kalinya aku bercakap dengan bibiey nadhirah.. awww :') ..aha dan aku amat sayang dengan dia itu #pfft ...haha terima kasih kepada noratikah daud sebab dialah yang mengajak untuk skype ..hahaha dan dia sangat mereng ..ekekeke geram ouh dengan dia tak abis-abis dengan "na ..na ..na..na..nada cinta" =,.=' anyway aku suka dengar dia ketawa ..ehem ..HAHAHA .. dan gara-gara skype itu aku menjadi lebih bersikap terbuka dengan bibiey ..kekadang itu aku tertunjukkan sikap sebenar aku yang tak pernah aku tunjuk dekat kawan-kawan aku yang lain dengan dia ..haih sangat felik tapi sangat menyenangkan :) dan berlakunya sesi nangis bersama-sama dgn dia >.<'' sangat benci bila orang tahu aku menangis dan dia membuatkan aku nangis . KEJAMs hoh! haha  sis luv u bibiey :') .. tika jugak hoh ! i lup uu tika ..aha :'D
oih tak habis lagi ada sorang lagi .. hehe dia ialah Siti Nur Ifzah ..ehem dan dia sangat comey ..ahaa juga tersangat pemalu .. sangat tak menduga dia begitu pemalu.. aha comeycomey .. sangat terharu dengan ucapan birthday dari dia .. hahaiih aku menahan airmata jatuh saja hari tu ..senyum je dengan dia :') .. paling takkan dilupakan ialah mereka bertiga menyanyikan lagu happy birthday untuk aku .. walaupun suara mereka agak ..ehem.. hahaha sangat okaylahh suara mereka #aku jujur nih ..aww haha .. jadi mereka ialah orang yang aku takkan lupakan sampai akhir hayat aku . terima kasih ya Allah kerana Engkau mengurniakan kawan, sahabat, saudara seIslam yang sangat teristimewa dalam kehidupan hambamu ini :) .

okay cukup post sampai sini . akhir sekali dari aku nur azirah 

:: - persahabatan itu sangat istimewa sebab ia berada di mana-mana sahaja. terkadang sahabat yang kita cari itu tiada berdekatan dengan kita terkadang mereka sangat jauh tapi mereka terasa sangat dekat disisi kita .  wasalam :)

No comments:

Post a Comment