Saturday, January 21, 2012

hanya aku dan blog .

Assalammualaikum..

hai blog .. aha lama aku tak update kau kan ? kau sihat ? heh . maaf lah aku busy sejak akhir-akhir nih .. ingatkan nak update kau kelmarin malam tetiba alergik aku menyerang terpaksa tidur awal hari tu .. semalam pulak hai aku rasa tersangat mengantuk jadi aku terus tidur jadi hari ni aku update kau ..spesial ngan kau jelah ..haha

uih blog kau tahu tak ? semalam birthday kawan aku c naj itu ..aha kau kenalkan ? harus lah kenal aku selalu cerita pasal dia dulu . pagi aku antar mesej je kat dia ..ahu busy aku pagi2 petang tu aku call dia .. ingat nak bawa dia makn mcD dia nak keluar pulaks ..alahai ..heh tak pe lah ,.. dia kata nanti kita keluar  hehe .. 

ahh sekarang ni chinese new year .. cuti suda .. malas aku kalau cuti ni sebab aku akan bermalasan di rumah seja ..malas mao keluar jumpa orang.. my bro n mysis cuti ..dan rumah kembali biseng ..haiissshh hoho

ahah sekarang ni aku byk on d skype on je tak buat ape pon ..haha dan tertubuhnya jira,dira and ijah .. ambuih nama suda di ubah-ubah nih .. dan aku ter-rajin mahu edit gamba ..nah kau tengok nih 
 hehe inilah .. haha curi gambar mereka . lalalala

emm .. apalagi .. ah kau tahu blog ada seorang ni buat aku menyampah dengan sikap dia .. heh aku malas mahu dekat dan layan dia lagi.. tapi aku terpaksa tengok dia 5 hari seminggu di skola itu ..heh malas betul =='

oh oh oh important nih .. aku ada target baru ahaks .. aku mahu tukar enpon lalala .. hahuu aku mahu si Hazel itu .. bhoaa menarik sangat itu enpon ..hahuu ..dan aku perlu berusaha lebih untuk mendapatkannya dan terpaksa korban kan si W8 .. heh hermm bila boleh dapat tu tak tahu lah .. mymom tak mahu sponsor sikit pun ..adoiyay ..ahaha tapi aku takkan give up .. dah banyak kedai aku usha mao cari yang terbaek dan aku dah jumpa 2 kedai ...hehe ..

ouihh blog sehari dua lagi birthday aku ..aku tak excited pon nak raikannya ..heh macam tak percaya aku dah nak 18 tahun .. ini bermakna aku akan lebih banyak membuat keputusan menggunakan akal fikiran aku sendiri ..
kena jadi makin matang .. anyway aku banyak berubaah ..serius banyak .. dan tahukah kau blog ..sekarang ni aku makin benci mahu couple heh . kau tahu blog hari itu si Dz tetiba call aku .. heh 2 bulan lebih tak contact aku tu dan aku angkat cakap2 dan puff .. aku sememangnya tiada perasaan lagi dengan dia .. aku tahu dia sakit hati dengan aku .. heh tapi dia yang sakitkan hati aku dulu .. jadi sudah hilang rasa dengan dia sejak kami break setahun yang lalu. tapi kan blog si Ak-If itu tidak pula dia mahu pergi dari perasaan aku .. haish aku serius masih ingat dengan dia walaupun dah 2 tahun ..haih ..setia sangat ke aku nih ? herm tak tahu lah tapi masih menunggu dia .. nah si Jeff itu ..haih ..dia itu pun lama tak contact .. malas malas .. kekadang sian pula dekat dia selalu hantar mesej tak pernah pun aku reply .. hilang rasa sungguh aku nih ..dan terasa mahu je aku jerit satu dunia kepada lelaki jangan falling in love with me until nextyear .. haha macam hebat sangat aku nih =.,='

ahaa okay lah blog nanti aku update lagi eh .. aku janji .. hehe dengan kau ja aku boleh buat janji dan aku tepati ..hoho  anyway serius rindu dengan kau blog .. muahmuah ..hahaha bye blog :)

No comments:

Post a Comment