Tuesday, February 07, 2012

myspace aha :'DD

Assalammualaikum wbt

ehem ..aha hai blogger masa aku post ini jam 10:03a.m ..tujuh haribulan februari 2012 .. hee aha aku nangis time nih ..heh nasiblah perkara itu berlaku lepas dah habis skype dengan nadhirah .. aha ..kalau tak ..tak pasal-pasal dia tengok aku tetiba nangis ..haih~ aku nangis mendengar kata-kata itu .. T.T .. sangat menusuk kalbu itu kata-kata -dying- eh ..  haish even itu bukan pertama kali berlaku aku tetap terasa bila ia berlaku lagi .. #ambui mengalir eh air di idung ..uhuk3 air di mata meme dari takdih mengalir .. TvT .. ahai hmm .. 

bytheway .. aha aku banyak meluangkan masa di myspace saja sekarang .. heh di situlah aku luah perasaan habis-habisan ..ekeke teda sepa pon yang baca ehe.. palingpaling codysimpson ..wkakaka sahsah ler dia tak paham kan ..uhuk3 aha..  oh aha .. aku batuk heh.. serius batuk =='' .. tak pasalpasal batuk apalah sebabnya heh .. tidaklah diketahui .. and now aku tengah menghidap flu ..ehem ..aha flu sementara ja nih ..heh .. haish sudah ler sampai sini ja post aku hari ni .. aha kompem eh aku tak tidur hari nih .. hilang mengantuk lepas nangis ..ehee tidak apalah aku kasi kemaskemas rumah sejalah .. heh k.. sekian .


"Senyumlah sayang senyumlah jangan kau bersedih sedih selalu" 
kerana ada hikmah disebalik setiap yang berlaku :')

No comments:

Post a Comment