Thursday, February 09, 2012

hollowww .. heh

Assalammualaikum wbt

ello bloggers .. haish since semalam (rabu) aku kepenatan .. seriously sgt kepenatan ... sampai masa untuk menonton tv diwaktu petang pon ter-skip akibat tertidur kerana kelelahan and now i'm not in good condition ..haih batuk masih ada -__-'' ..aku sangat malas bila dah batuk nih sebab selalunya aku akan demam beberapa hari kemudian ..heh ,,harap tak lah . and now my nose panas semacam nih takut ia mewujudkan blood disitu -__- ..pedih suda terasa nih ..adeh . kesannya membawa kepada mood yang kurang baik .heh

haih ..hmm ..oh tadi sempat juga selesaikan sesuatu ..hee walaupun agak kemalamankan -.- nasib uncle itu masih ada ..ekeke banyak berjasa betul uncle tu dengan aku .. heh like always selalu ja tuh uncle bertikam lidah dengan kawan aku ..adedehh [hanya mampu tersenyum dan gelak saja] haish esok harap balik awal mahu rest secukupnya .

sebenarnya ..sebenarnya ..haih agak hampa sikit dengan someone .. haih bb..bb cubalah bikin hati sis senang sikit dengan menyatakan kamu tidur awal dan dapat rehat secukupnya .. every second nih sis keep thinking bout u .. tapi jangan la pula bb nak kasi senang hati sis dengan menifu bb tidur awal pula.. heh jangan pernah lakukan itu ! btw i mish u .. sis ta marah dengan bb cuma terasa hampa sedikit . rehatlah secukupnya bb ..please !! i begging u ! rest ok rest !  - loveyou-

hmm .. mata suda sleepy nih .. mengantuk suda ..hee .. spatutnya terus tidur tdi tak usah on9 .. tapi tapi ..heh dunno la memadai kot on9 sekejap hanya untuk mengetahui tentang sesuatu ..ehe ^^v
k. assalammualaikum . peace !


Ikhlas dan berterus terang itu merupakan erti sebenar kejujuran buat saya . :)

No comments:

Post a Comment