Sunday, February 12, 2012

tinggal kenangan :)

Assalammualaikum wbt

aha just a little post .. tadi aku check gambar2 tag dan ..haih dan ...ada la satu gambar itu di tag kepada aku tahun lepas oleh sorang kawan aku yang suda berpindah ke utara sana  .. haish hmm .. agak menghibakanlah cara aku tengok gambar itu .. terus aku remove tag ..heh ..for sure lah kan benda tu takkan terjadi lagi .. dia dah berubah lah berubah sejak lastyear lagi .. even dia kembali macam dulu pun kita takkan jadi semacam dulu . 

oh heh baru lah aku teringat dekat kau .. haish hmm kau pindah tak bagitahu aku pun kan? ..haih tak pe lah aku selalu dipinggirkan nih ..tak pernah ada orang pon nak ingat pasal aku ..haishh ..hmm tak apalah bergembiralah kau dengan kehidupan kau disana tu .. tapi kan ..haih ntahla bila ingat dekat engkau ..aku rasa macam perlukan kau untuk aku berkongsi cerita .. tapi kalau aku sharing dengan kau..aku afraid kau akan sharing dengan dia ..haih yeah dia dia tu ..eeeishh macam mana aku nak bagitahu dengan kau ah ? herm aku tak suka bila kau bagitahu sesuatu tentang aku dekat dia ..haih ntahlah aku pun tak tahu kenapa.. sejak beberapa bulan yang lalu dia kelihatan begitu annoying di mata aku ...heh.. kejam kan aku ? haih tapi betullah ..aku cuma annoying dengan attitude dia yang ..... haih herm malas mahu taip ayat tu . haihh sudahlah gembiralah kau di utara sana .. jauh kita terpisah ..heh kimsalam lah sama bukitbukau yang kau cerita hari tu .. dan ......hmm k . sekian 
assalammualaikum.


No comments:

Post a Comment