Saturday, February 11, 2012

Krussherr ! :D

Assalammualaikum wbt .

Ellooo .. blogger .. uhuk3 ..heh away dari fb sebentar nih .. sedang di-spam -_-''  .. btw hari ni hari sabtu dan aku kerja hari nih ..hee tapi hari ni kan aku sangat tenang :) .. tak tahu lah macam mana nak tafsir cuma aku rasa tenang ja .. ehe .. oh ah batuk aku makin parah nih ..hee terpaksa aku telan dequaddin pastilles untuk kurangkan aku daripada terus uhuk3 ..  sesak nafas dibuatnya .. payah mahu breathing lepas telan mende alah nih berlebihan dalam satu masa ==' . heh dan sekarang aku telan lagi benda tu buat ntahla keberapa kali .. ehe ^^v

batuk aku makin parah gara-gara krushherrr .. aww~ haha .. ehem..hee punyala syiok aku membedal krusher semalam ..heh .. btw krusher oreo better lagi dari chipsmore ..ngee .. jadi kepada anda-anda yang mao test krusher silalah kunjungi KFC yang berdekatan .. hewhew *pomot

hm.. jujur je la eh .. aku rasa lebih tenang bila tahu itu ..ah dia itu tidur :') .. mesti comel kan ? aha ..haruslah comel..hehe .. hmm harap dia okay okay seja .. asyik badmood saja dia tuh .. seram dan risau dibuatnya .. hee .. bbiey tidurlahh..tidurlahhh bieyy .. aha :') <3 .. mahu jujur lagi nih.. sis sayang bb .. 

erm .. sebenarnya ada sumething mahu post tapi tapi tapi ..arh nant jelah teda mood mahu post pasal itu .. hewhew .. btw hari nih dapat gaji .. :) alhamdulillah rezeki murah .. syukur kepada Allah .. ingat mahu simpan sikit duit tu .. maklum sudah pokai gara2 c Hazel .. ehe -_-'  .. hmm okaylah done kot post hari ni .

saya rindu ijah n dighaa .. sangat rindu <3 ..hmm :')
k. Assalammualaikum. 

Hadapi segalanya dengan senyuman . kecapi ketenangan :)

1 comment: