Tuesday, March 20, 2012

untuk dia..untuk diaa..untukk diaa ..

Assalammualaikum wbt .

Hai blogger jam menunjukkan jam 5.15 pagi .. iya saya masih belum tidur .. hoho! masih melayani kerenah adik saya yang paling disayangi ietu.. aha .. apa buleh buatkan dia saja yang saya ada bila saya senang dan susah ..dia je lah yang sentiasa dan selalu ada untuk bagi semangat . 

ah anyway tenang hati saya bila tahu dia hepi doa dia dimakbulkan.. iya on the same time doa saya pun termakbul .. saya doa hp itu dijumpai sebab saya tak mahu dia trauma ..ehee.. yang pasti dia lebih penting daripada hp tu . bersyukur everything okay :) . Allah je tahu macam mana reaksi saya bila tahu hp tu masih ada .. lega sangat . :) 

oh besok 21 march yeah .. hari yang sangat dinantikan .. sekarang cuma mampu tawakal sahaja harap semuanya okay .. result kawan2 dan juga saya cemerlang itu saja yang saya harap. tapi besok ada hal lain juga tu ..haha adeh..runsing memikirkannya ..aih sudahlah yang pasti saya akan cuba mengawal emosi saya besok ..yeah ! ..apa2 pun gara2 esfeamm nih aku hilang nafsu makan hee.. aku takmakan dari petang semalam hanya minum air sahaja ..haih ntahla tak lapar lah.. haih..

aih bytheway.. sejujurnya kesihatan saya agak ==' haha.. adoi .. sudahlah tersedak tadi haih .. makin parah sudah anak tekak nih.. kekadang tu terasa macam telan darah ja..haish.. apa juga boleh buat redha sajalah ..ujian Allah nih ..rasa macam mahu jumpa doktor check tapi haih paling2 dia bagi ubat je then nasihat suruh minum air masak banyak2 .. mcam dulu ..haha ..boring betul doktor2 sekaranglarh .. baik aku beli ubat batuk sendiri je ..heh. 

oh ya banyak benda nak cerita nih sebenarnya ..haha maklum hari itu 4 hari skip update blog gara-gara hantar netbook nih pergi service sebelum dia kritikal ..haha .. dan disebabkan itu juga aku perlu download byk benda sebab netbook nih ibarat aku dapat masa mula2 dulu ..haih.. skype sudah selesai tinggal yahoomessenger..photoscape apa lagi herm.. ntahla ..haha jadi bila aku terajin mao download semua itu aku download lah haha ..

hm.k ar later un updated lagi .. sudah tidur ka belum budak tu >.<'' haih .. kalau dia tifu tu memang haih .. baahh away dulu .. ada urusan lain yang mahu di uruskan .. busy pulak hari ni =='' x keje pun busy aiyo.. k. Assalammualaikum...



senyummu menawan~ menawan .. kau buat hatiku tertawann..

No comments:

Post a Comment