Wednesday, March 21, 2012

sakap.. sakap

Assalammualaikum wbt

blogger .. hee .. haih yeah hari ni suda 21 march ..beberapa jam lagi result itu akan berada ditangan saya ..apa saja lah ..heh .. haih sebenarnya saya tiada mood sejak tengahhari semalam ..ada lah itu sesuatu berlaku dan disebabkan sesuatu itu saya tak keluar bilik sama sekali ..keluar pun sekadar mahu mandi dan minum air saja .. makan? herm tiada makanan yang bulih saya makan .. ntahlah haish mungkin saya patut go away ja kan dari ibu saya .. T^T .. ibu saya macam entahlah menyampah kot dengan saya .. sudah tak kesah lagi dengan saya .. saya demam hari tu pun ibu macam tak endah ja .. and now saya mahu ambil result ibu macam acuh tak acuh ja .. cara ibu cakap pun ..haih sangat membuat saya rasa kecil hati ..haih jujur jelah saya mahu menangis sebenarnya tapi air mata sama sekali tak mahu mengalir ..hmm

aih ..relax je lah zira .. haih .. saya tak tahu mao buat apa lagi di rumah selain online ..saya online pun bila adik saya tu online ..haha alien alien ..haish ..haha .. dia je la salah seorang yang membuatkan saya lupa pasal apa itu kesedihan .. malas mahu fikir pasal apa yang saya hadapi .. biar ja la kan .. pasal ibu tu haih maybe lepas saya tidak duduk sebumbung lagi nanti okay la kami tu .. ya lah sudah lebih 18 tahun asik2 saya ja kan .. abang dengan kakak suda tiada dirumah nih selalu .. lagipun saya okay ja pun ..sebab sekarang memang saya sedang berada ditahap ketenangan saya ..nak marah tak buleh nak nangis tak buleh jadi i'm so calm .. santai ja bah .. apa juga masalah boleh diatasi ..aha ..

bytheway itu saya baca suda post terbaru adik saya itu ..haha yeah dia ada sebut pasal gosip2 ..haha biasala tu sebab saya juga menghadapinya .. even kakak saya sendiri pun bergosip liar dia ..heh .. macam la dia tu tiada kawan perempuan yang rapat macam ni .. ada juga tu 2 orang lagi tu kan yang satu tu sudah duduk jauh jarang jumpa yang satu tu ..asal balik sini ja jumpa .. kira beruntung lagi tu dia dapat jumpa kawan dia tu ..saya nih haih ..ui kenapa laa kita nih jauh sangat .. hahahaha >.< .. yg adik saya itu bah kena berenang dulu tu baru jumpa hahaha .. yang satu lagi tu aih tunggulah saya boleh drive sampai ke sana jumpa la kita nanti ..aha .. insyaallah ..

haih .. lama mao tunggu nih masa mao ambil result ..adeh .. haishh ..apa2 pun semoga result yang bakal diterima itu baik2 sahaja berharap ada A di kertas itu ahui.. amin .

sudah lah dulu mahu continue berbalasan komen dengan alien itu ..hahahaha tak tidur kami nih haha xcited mao ambil result kot .wakakaka .. k .assalammualaikum 

#Saya sayang adik saya .. hahuu :D <3


p/s : lega bila dah luah semua diblog haha .. bergelak ketawa lagi nih sebelum endpost .. hahaha daa~

No comments:

Post a Comment