Friday, March 02, 2012

si Intermeso bercerita lagi ~

Assalammualaikum ..kum ..kum..

bloggers! juga si pembaca yang kerap menyinggah itu ..uhuk3 ..hai :') .. sekarang nih sudah 2hari di bulan mac ..ah iya ..mac .. uhuk3 ..excited aku dengan bulan mac nih >.<'' ..heh-_-v .. tadi itu ada macik tu tiba2 panggil aku ... "Adik..ooo..dikk" ..(dengansemangat) heh..aku pun ingat apa pasal la pulak macik nih panggil aku ? ..mahu tahu apa macik tu cakap .. dia bilang "minggu depan result stpm keluarkan.. semalam keluar beritakan ..aha..tak lama lagi spm pulak" ..>.< ..aku yang tadinya teruja dengar macik tu panggil terus ..heh -_-v .. eleh result spm apa la jugakan ..heh .. lagi pun ada cikgu aku tuh excited mahu ambil result ..=.= .. siap dia kata "nanti kita ramai-ramai ambil result tgok kita gembira sama2 ke nangis sama2.. adedeh ..haish .. ahh sudalah dengan result itu .. sampai masa keluar jugakan ..heh ..

hari ni hari yang sangat lemah..hahuu .. sangat slow aku hari nih .. mungkin disebabkan tidur "awal" kot ..ehem ..jadi aku minum horlick-ice ja kasi up energy ..aha .. hari ni juga aku sangat kurang sehat ..heh dari semalam kot..  hilang selera mao makan ..tengok makanan jadi loya tekak.. -_- hari ni pun aku makan nsi lemak yang membunuh sja pagi tdi ..lunch pun aku tak makan ..ehee ..aha kenapa nsi lemak membunuh ..heh itu sambal dia gila pedas ..until now nih perut aku masih sakit ..gila eh cili apatah yang diguna ..ibu aku yang kuat makan pedas itu pun tak boleh tahan .. ahai~ malam nih aiyo ntahlah rasa lapar gila nih ..tapi tiada makanan untuk dimakan ,,heh ,,laporr.. !!

ah..esuk aku mahu ke ..ke ..ke sana lah ..haha kemana ..aha adalah ..hewhew .. harap jumpalah kawan-kawan aku disekolah rendah yang sudah cantik2 itu ..ohoi~ nahh ..itu last post aku ada kata pasal itu ah hari ke-3 ..blablabla .. hee  dan rupanya itu hari terakhir .. ada sesuatu berlaku dan aku sangat sedih juga perkara itu berlaku walaupun aku tak pernah pun jumpa c simba itu ..mengalir airmata tahu dia pergi ..haihh teringat sama kucing aku dulu .. kucing aku dulu itu pun pergi gara2 sakit juga .. dan aku benci dengan klinik hewan yang memberi suntikan pada dia tu.. huh! bukannya menyihatkan tu suntikan ..membunuh adalah ==' ..haih sudah ..hish ada hikmah disetiap yang berlaku .. pengajarannnya aku takkan bawa lagi kucing aku pergi ke klinik itu kalau sakit ..heh biarlah aku rawat sendiri .

ah sudahlah ..makin lapar aku nih ..adoi ..aha .. k.Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment