Wednesday, February 29, 2012

Lev yaa :')

Assalammualaikum ..

mihahaha ... mahu update blog sebelum sleep hee .. by the way hari ni 29.february 2012 .. hoho susah ouh mahu dapat nih tarikh .. maklum tahun lompat la katakan .. aha [mcm mna tahun tu lompat ?? ==''] ehem ..aha . semalam [28 feb] itu my step father punya birthday ..hee .. actually aku tak tahu pun birthday dia bila .. heh ..ibu yang bagitahu ..jadi ..jadii selamat hari lahir .. ehe ^^v .. 

oh hari ni my dad call ..ahaa ..mishheu dad .. ahai ..hee .. dia tanya pasal SSPN tu ..ehe dan aku punyalah blurr bila ditanya pasal no.akaun ..hahaha .. boleh pulak aku kata "ah? ada no akaun ke ? tak perasan pulak" haha .. dan mydad just .."apalah adik nih" hewhew ..haha ..aku suda check mmg ada no.akaun ..haha .. jadi bila la tu mydad mahu masukkan duit ..hohoo .. ekeke .. tak heran pun ..cuma haruslah kita bersyukur jika diberi rezeki :) ..syukur alhamdulillah .. 

haih semalam hari yang cukup stress buat aku yeah sangat stress rasa mao teriak saja .. haih .. ada la itu mokcik grr ..dia tu always mencari kesalahan aku ..heh .. lepastu cakapcakap .blablabla bikin panashati ja tu mokcik ..aku sabar je lah ..heh .. mokcik oii ..saya nih bekerja niat nak tolong ibu saya je.. jadi saya tahu la apa yang saya buat .. kesabaran saya nih ada tahapnya mokcik .. takut saya tak boleh nak tahan lagi kesabaran ada juga mokcik tak bersuara nanti bila nampak saya ..heh .. cukupcukup la bersikap irihati dan takpuashati .. bikin dosa ja mokcik .. saya tahu saya pendiam saya senyap ja ..hee.. ibu&ayah saya ajar jangan kurang hajar dengan orang tua .. jadi saya turutkan saja . suda mao duabulan nih saya sabar ..haih ..sabarsabar .. 

jadi ? err .. jadi haih okaylah hari ni sudah mula hari yang ke-3 ..jyeah ke-3 ..ahaii rasa macam 3 tahun..hoho ... dan kenyataannya kami cuma tak berinteraksi satu sama lain tapi ..tapii masih fikir juga pasal kamu..eya masih fikir ..aha tak pernah lupa pun .. kamu fikir pasal saya tak?? tak ? ah tak pe lah .. ahaii ^^v  ..dan tertanya .. apa motif sebenar kita buat macam nih ?? hahaha adoi ..lupa suda motif kita lakukan ini.. tapi takpelah turutkan saja .. bytheway ILoveYou :') . jaga diri arr.. hope ur Simba will be fine :) 

okay suda 1.10 pagi nih .. mahu tidur mata suda sleepy ..ehee .. k.Assalammualaikum.


it's hard for me keep pretending 'i must ignore u..ignore u' .. but on the other side I really want to say Haii ^^.. ILoveYou .. How are you ?? .. I mish you :( 

No comments:

Post a Comment