Sunday, March 04, 2012

- teNtang ghase -

Assalammualaikum w.b.t

Mushimushi bloggers! aha hai :') .. petangpetang update blog ..ahai ..keburingan ..heh .. bytheway hari ini aku tidur jam .. haih ntahlah biar aku saja yang tahu .. hee ..akibat daripada itu aku demam hari ni ..adeh -_-' ..batuk aku ni pun makin serius ..haih ..nasib saja hari ini cancel mao keluar sama c aish kalau tidak memang layan krussher la aku hari ni..uhuk3 .. masih juga tak sedar diri nih..ehee

ah.. err.. aku banyak membaringkan diri saja hari ..baru saja sekejapan tadi aku menguatkan diri mengemas itu dapur ..haih mereka nih makan tak reti basuh pinggan mangkuk sendiri .. dan ahai ibu aku kehilangan lagi satu pingganmangkuk..heh .. licin tadi dengan slow motion pingganmangkuk itu pun jatuh dan peeeecah! tanpa sempat aku menyambutnya .. apakan daya aku hanya mampu melihat dan berkata alahai..

tak tahu mao bikin apa hari ni ..heh mysis itu suda keluar pagi tadi ke Seremban ..tengok wayang letew ..mentang2 aku baru bagi duit kiriman mybro kepada dia ..enjoy terus heh.. petang nanti mao balik dia tu ke SubangJaya .. arh tinggal lagi aku dirumah sendiri ..aha mcam tak biasa pulakkan ..ekeke

haih ..iyala sebenarnya..sebenarnya ..ahai pagi tadi itu aku menunggu itu budak online balik setelah dia *puff hilang begitu ..haih .. lama juga tu aku tunggu ..lastlast aku kasi dengar lagu sambil baring ..ada juga aku tunggu mana tao dia hantar text ka.. dan teringat pula aku hpnya kredit sudah tamat tempoh .. jadi aku lupakan itu hp ..tunggu ja dengan sabar  sampai aku tertidur ..aha tapi apakan daya aku terjaga setelah entahla sejam dua kemudian kot .. lappy aku suda mati ..ahai kehabisan bateri aku lupa mahu pasang charger terus aku ambil charger pasang on balik itu lappy terus check dia ada tinggalkan pesan ka dimana-mana ..dan tiada pun ..ahai dan terajin aku terus kasi spam dia punya fb ..uhuk3 hahaha x'D ..jadi tidak mengapalah aku think positive saja maybe sumething happen itu ..dan tadi aku on difb iya ternyata rumahnya blackout ..ahai apa juga boleh buatkan suda mao blackout  sudah takdir kali .. budak itu pun macam tahu2 ja mao blackout ..sebab itu la kot dia kasi tenung aku ..adeh -___-v .. terasa janggal aku bila ditenung orang lama2 nih ..btw comel tak saya? uhuk3 .. wakakaka

aishhh...sudahlah mahu offline mahu berundur .. malam nanti insyaallah la tu aku online balik . Assalammualaikum . have a nice weekend :)

No comments:

Post a Comment