Monday, March 05, 2012

cinta bersatu ~

Assalammualaikum wbt

Hai bloggers ! :) ..title post abaikan je sebenarnya itu tajuk lagu yang aku dengar dari sejam dua tadi ..uhuk3 haha suka dengar lagu itew ..nice seja .. bytheway hari ini banyak menghabiskan masa di u.tube .. hoho and now aku tengah layan telemovie ..hehe besh ouh lawak .. duration dia 1 jam 15 minit ..jadi bayangkan je lah berapa lamakan ..heh mao tunggu dia loading lagi ..adoi .. haha .. sebenarnya aku berniat tidak mahu online hari ini mahu rest .. tapi tadi tiada perkara yang boleh aku buat jadi aku online jelah melayan u.tube saja ..fb pun singgah sebentar saja ..aha .. well pagi hari ini aku fever ..heh jadi aku agak lambat bangun hari ini pergi kerja pun lambat .. di tempat kerja pun aku buat kerja slow motion saja .. dan banyak peluh keluar hari ini.. heh padahal aku tak buat banyak kerja pun ..jadi fever itu pun reda sikit .. ehe lagipun aku tertidur tadi taktahu badan sangat lemah .. aih .. tapi yang feliknya hari ni aku driving sangat licin~ ah licin? err haha ya lah licin ..i means lancar saja tiada gangguan laju dan cepat saja sampai rumah .. ah apa lagi ..oh oh..haha ada kawan aku suda lulus JPJ hoho tahniah .. dan aku tahu ada yang gagal tadi ..heh .. macam mana aku tahu? yeah sebab benda itu berlaku depan mata .. haih dasyiat ouh tengahtengah jalan JPJ itu suruh budak yang drive itu keluar .. aku tengok ..perghh giler arh .. sadis gilo .. 

aih sudahlah mahu sambung tengok muvie itu .. rasanya jam 1 pagi lebih nanti baru abis .. ahai itu pun kalau tiada yang mengganggu cerita itu loading ..updated blog ni pun sebab mahu tunggu loading itu cerita ..ahai .. besok mahu telan ubat batuk ..heh batuk makinparah seharian nih asik batuk saja -_-' ..ok doakan batuk saya sembuh . Assalammualaikum wbt .

Dialog telemuvie itu :-

"Ingat sembahyang jangan tinggal .. tudung tu jangan tanggal" 

(nasihat untuk diri sendiri juga anda yang membaca) :)

No comments:

Post a Comment