Monday, March 12, 2012

terimakasih sebab sayangsaya .. uhuk . :') ♥

Assalammmualaikum wbt 

bluggerr !! ehe .. hai ..saya baru bangun dari tidur sebenarnya..uhuk ..haha tertidur jam 10 tadi ahai~ jam 11 lebey baru saya terjaga sebab saya termimpi saya tgh online. hahahah -_-v .. bytheway hari ini hari yang cukup best dan awesome ..aha saya keluar dengan syg saya c aishah tadi ..hehe ada juga ayahnya serta adik sepupunya jiha .. sangat enjoy .. kami pergi tinguk helanghelang berterbangan di sekitar kawasan Tanjung Tuan .. tapi kami bukanlah excited pasal itu tapi pasal pemandangan yang kami tengok tadi sangat cantik ..selama 12  tahun saya duduk disini tak pernah tahu pun wujudnya tempat se-awesome itu. Paling kelakar kami berlari-lari kucing masa mahu turun dari atas bukit gara2 hujan turun ..err..bukit kot yg panjang perjalanannya 800m .. haha lenguh kaki ouh .. dapat juga la kami pengalaman yang takkan dilupakan ..aha kenangan terindah tu .. terima kasih esha bawa sya jalan2 ..nanti kita keluar lagi ye ..aha .. paling sengal tadi time kami tengok laut yang sangat luas dari atas lereng bukit itu nampak kapal di selat melaka .. senganye sebab saya buleh pulak pergi tanya .."agak2 sabah belah mane ek ?" haha c esha pun menjawab "ah? sabah? kau takpayah la tanya aku ..tak nampak de dari sini" haha.. ;D >.<''

bytheway hari ini saya berjaya mengelakkan diri daripada minum minuman berais ..fuhh (tangan didada mata kelangit) haha.. walaupun agak haihh..haha aishah pun pelik kenapa sya order minuman yang panas tadi ..haha haih dia taktahu betapa jelosnya saya melihat dia serta adiksepupunya itu minum minuman berais ..tapi bila ingat pada sesuatu itu saya jadi tabah sikit menghadapinya ..ahai~ dunno larh saya rasa sangat tersentuh sebenarnya bila ada yang care pasal saya ..hee ..even ibu saya pun tiadala sebegitu tegas dengan masalah kesihatan saya.. batuk apa sangatla kan.. tapi dia.. hm rasa macam mao nangis bila baca balik chat serta text yg dia hantar.. dua tiga kali la juga saya baca biar saya ingat, ingat dan ingat.. *padahal macam tak percaya dia hantar sebegitu.. ehee ..dan yeay akhirnya saya kena marah dengan dia .. ahaha hahuu .. ehe ^^v .. ah dan dia juga masih belum menjawab soalan yang saya tanya kepada dia ..dia kata lepas end dia terus mahu post diblog tapi ..ahai tidak mengapalah dia lupa kot ..heh .. saya fikir juga nih mahu skype ke tidak dengan dia hari ni? herm tapi macam segan pulak asyik saya je yang selalu minta untuk ber-skype ..dia? aih .. haha teda apalah tunggu jelah ..agak2 tiada respon itu saya pasrah jelah .. ahuu.. 

jadi ? ah saya sudahi post saya dengan satu gambar tengok lah dibawah ..aha ..Assalammualaikum .. 


ye saye tahu macam kanakkanak ribena .. hahahahaha -.-''

No comments:

Post a Comment