Friday, March 09, 2012

siapa aku ??!

Assalammualaikum wbt .

hari ini aku sangat tidak mengenali siapa diri aku .. aku dapat rasakan aku berlainan hari ini .. aku tidak melakukan perkara yang biasa aku lakukan.. hari ini aku sangat lemah ..lemah tak berdaya ..seolah-olah ada yang membawa pergi semangat aku .. kenapa dengan aku?! aku terasa amat lelah ..lelah dengan semua perkara ..lelah dengan kehidupan terasa saja aku mahu lelapkan mata sampai semua lelah aku itu hilang tapi... hmm .. 

aku hanya membisukan diri sahaja hari ini .. cuma mampu mengukir senyuman sementara bila ada yang memandang ...siapa aku? kenapa lagi dengan aku ? hari ini pun aku hanya bersendirian cuma ingin bersendirian kemana sahaja aku pergi aku cuma mahu sendiri .. aku lupakan semua alat perhubungan yang aku ada cuma lagu-lagu itu yang menemani aku .. terutama lagu k.o.s.o.n.g sebab aku terasa amat kosong .. 

ah ..sudahlah terasa sayu pulak post aku nih ..haih .. bytheway disebabkan hari ini aku tidak mengenali siapa aku ..aku pergi ke suatu tempat tadi ..dan setiap kali aku pergi kesana aku terasa baru .. dan aku lupa semakin lupa siapa aku sebenarnya.. apa-apa pun terima kasih kepada auntie itu mengembalikan sedikit semangat aku .. disebabkan itu aku pun terus pergi ke restoran KFC lalu memesan krusher ..ehee .. ternyata keputusan aku salah krusher itu terasa amat tawar setawar senyuman aku ..lebih tawar lagi krusher itu .. haih ..hilang semangat lagi ..entahlah  hari aku hari ini seolah hari yang sangat kosong ..mungkinkah disebabkan aku terlalu memikirkan perkara itu 22mac itu.. atau dia atau aku memang mahu bersendirian hari ini.. iya aku mahu bersendirian hari ini ..dan sememangnya itu yang aku lakukan sedari tadi..

oh ah .. cuti sekolah bermula ..heh aku sangat tidak bersemangat dengan cuti kali ini sebab hasrat aku mahu kesana tidak kesampaian .. tiada jodoh lagi aku mahu menaiki kapal terbang ..belum tiba saatnya lagi aku boleh berjumpa dengan sahabat yang jauh dari aku itu.. aku boleh kesana sekiranya ibu aku telah berjumpa serta mengenali keluarga sahabat aku itu ..yeah kalau sudah jumpa dan kenal mahu bawa aku kemana sahaja silakan sahaja .. aku terima dengan redha ..eh no dengan pasrah sebab aku tak ikhlas menerimanya ..heh ..disebabkan itu aku mendiamkan diri dengan ibu .. sejak err ntahlah sejak itu lah ..heh.. jadi tidaklah aku berkata-kata dengan ibu diam sahaja aku ..sepatah ibu tanya sepatah aku jawab kadangkadang aku tak jawab pun ..hee ..lagipun ibu pun tiada disisi aku sekarang ..yeah aku bersendirian dirumah tidak mengapa sudah pun aku terbiasa DAN cuti kali ini aku dapat rasakan aku akan kerap bersendirian kerana kakak serta abang aku tidak pulang kerumah .. :( haih .. adoi haha tetibe pula cecair keluar dari mata.. haishh

sebenarnyakan aku rasa mahu sahaja aku tutup line maxis aku itu ..heh.. kerana sejak beberapa hari yang lalu ex-bui serta frenbui yang kedua-duanya aku telah tolak serta buang jauhjauh cinta mereka...*err heh cinta la sgt ..ada apa dengan cinta itu  ? *puih  .. mereka itu cuba mendekati aku "lagi"..heh haih sudahlah jangan lah mencuba kerana tidak akan berhasil .. hantarlah berjuta sms ke misscall la berbilion kali ke tidak lah saya melayani.. saya baling tu hp ada lah ..heh nasib ja hp itu tahan bila dibaling ..uhuk.. salah masa anda menghubungi saya itu tunggulah saya tidak berumur 18 tahun lagi baru la hubungi saya .. err.. ehe ..maaflah saya memang sudah buat prinsip tiada cinta bila berumur 18 tahun sejak saya berumur 12 tahun lagi .. ehe ..lama tu kan..eya lama dan saya sedang mejalani prinsip itu ..jadi 23 januari 2013 nanti barulah saya memikirkan cinta ..itu pun kalau masih ada cinta buat sayalah ..heh

jadi menyedarilah saya bahawa post saya sudah terlalu panjang ..haha ..ekeke ..adeh jadi saya pun mahu mengundurkan diri . Assalammualaikum.. 


#Janganlah engkau mengiau disana kerana setiap kali kau mengiau aku mendengarnya .. heh -_-v .ehe 

p/s: faham tak? tak faham? aha tak pe ..biar saya je yang paham .. :)

No comments:

Post a Comment