Friday, April 06, 2012

ah ?! ;O

Assalammualaikum wbt

hai blogger ! aha.. hoi haha ..haish sebenarnya macam tak mao post apa-apa tapi itu arh itu .. boring bahhh .. hahaha ..aih adedeh .. bytheway hari ni fuhfuh ..haha haih .. itu arh saya kesana sini bersama kurita[kereta] heh . fenat bhoa.. baru turun kereta sekejap saya suda kena rush pergi sanasini ..adedeh ..aha sudahlah saya bangun punya awal dari kebiasaan nih .. hahaha ...tapi syiok la jugak ..aha my mawning starting wit alien ..aha adeh ..alien alien punya awal tuh hantar mesej ..ngam tu sedarsedar ja terus hp vibrate ..aha dengan mata yang sgt payah mao buka itu berusaha membuka dan membaca msej ..aha .. tak buka pun tahu tu dari c alien tuh ..ekeke .. dia ja yang saya selalu texting guna digi .. ku bersamamuu .. hohoho! percuma lorh ..aha digi supersocial la katakan ..aha .. adeh #mengarutpasaldigipulek.heh .. apa jalah kan pastu sambung lagi tu di fb ..heh punyalah c alien nda tawu tidur tu ..haish pastu paningpaning pagipagi..adedeh bikin kawatir je ler ..haish ..

oh..hari ni saya itu ke pekan bersama tiqoh ..aha hewhew ..ambil tuh hp c tiqah yang baru keluar dari kilang tuh..aha huii..hp baru beli masuk kilang balik ..apolah .. hakikatnya hp dia tuh ntahlah memang tak bole bukak u.tube kali..hee ..dan saya saya ..yeah saya tak tahu la kenapa saya mahu cari hp lagi satu bah nih .. mao guna untuk sim digi saya itu .. full suda tu hp nokia dgn texttextgold..ambuih ..haha malas bah mao buang #pftt sebenarnya sayang mao buang ..ahuii  bulih simpan kurang 100 msej ja tu hp..heh dan feliknya saya banyak tanya " ah samsung galaxy Y berapa arh?" heh .. banyak tu saya pergi kedai adala dalam 6 ke 7 kedai saya pergi lebih kot..uhuk haha harga lainlain bah tu samsung galaxy pelik betul ..haha..aih sudahlah haha kenapa juga galaxy Y ? haha aku tanya sama tu uncle dia buleh pula bercanda gurau .. dia kata "sebab y laa "why" .huh! haha apalah uncle .. aha tapi uncle tu uke bah harge samsung galaxy y dia .. berpatutan tuh dari kadai2 yang lain yang so felik tuh ..haha yang lagi nda guna tu ada ka mao jual without memory ..hui jgn la nak meraih untung sangat ..heh .. bah tak sure pun tu mao beli tu samsung ekeke.. nanti kesamaan la pulak kan ahai~ nda bagus tu..uhuk .. haha haish ntahntah nextweek aku pakai suda tu hp galaxy y.. bhahaha .. maklum duit suda sukupbah nih saya kerja tu ada sedikit masyuk then ada la tadi keluarkan 1 net rm tett .. aha adeh kenapa la jugak ..haha..haish sudahsudah ..haha 

oh ah.. tadi saya ada bagitahu pasal mimpi c alien yang dia mimpi buat kek nda jadi tu.. aha saya cerita sama ibu ..uhuk ..hehe ibu senyum ja tu ..ekeke oih alien suda tu i sampaikan salam u.. hoho !
ah apa lagi ..ekeke dan saya tgh pelik nih kenapa ada macam slank2 sabahan nih ..heh.. hahaha >.< ..nih la ni tadi kenapa ntah c tiqoh tetibe dia cakap ala-ala sabahan .. haaha banyak kali tu sya tanya..oih tiqah kau kenape weyh? nak kata aku guna bahbah hari ni xde pon.. kau pulak tetibe bersabahan..haha .. c tiqah pun pelik ..hahaha sengal --'

oh ah itu lagu tikus cinta padi di plaslist tu error rupanya heh..haha lama tu suda tahu tapi ntah macam kemalasan mao edit balik..haha nanti la itu .. hohoho .. haish .yeah sangat laju nih saya menaiip takut plak ada yang tertypo hahaha .. rushing bah mao restrest sekejap ..aha heee .. ukeuke ..end thiss post malammalaammmm nanti saya online la itu kasi aktif  .. hahuii ya saya tahu saya kata macam tiada apa yang mao dipost tapi hakikatnya post saya panjang dah nih .. yeee saya tahuu laaa tahuuu .. arrgghhhh .. hahaha ok . assalammualaikum .. hehe :)

No comments:

Post a Comment