Sunday, April 08, 2012

miau ~

Assalammualaikum wbt

blogger ..hee okay this post maybe such a serious post..herm aih sudahlah kenapa juga perlu ber-english kalau english kau itu A+ takpe la jugak zirah..nih..heh ..haish

okay ..hm sepatutnya hari ni hari yang senyum saja la kot..heh sepatutnya la kan .. tapi ntahlah malam ni ada la beberapa orang turn my mood from hahahehe to heh..haih.. firstly no more car in my life starting tonight ye..heh ..second herm word 
"nanti ko kwn dgn ***** taw,, die xde kwn,blablabla .. t ksian die.. "
heh .. hee .. kenapa juga kan kau perlu hantar text itu .. lagipun lama lagi tu.. tambahan pula ramai nanti orang2 disana yang dia boleh jadikan kawan..heh siapa juga lah aku nih ..lagipun kau hantar text itu semacam tak bermotif kau tahu ,, hantar time malammalam .. haih entahlah kenapala juga ..kenapa.. haih sudahlah .. herm

bytheway adik mice saya itu..hm ..did sumething happen to her? nuthin la itu bila dia sedih hati sya sgt ..arghh dunno how to express it .. dia demam lagi .. hm get well soon dear .. just smile .ilysm ..tc

k got to go .. besok mahu ke KL ke Nirwana ..herm .. besok itu menentukan my future tu .. harap saya dapat maklumat yang saya mahukan ..dan harap itu akan jadi pilihan untuk saya continue my study ..hopefully .. okay.. tc guys .. assalammualaikum . peace (Y)

No comments:

Post a Comment