Tuesday, April 03, 2012

tikus cinta padi ~

Assalammualaikum wbt

hehoo blogger ! aha ..hee iya hari ni err.. since 2 april lah .. saya banyak menghabiskan masa di u.tube ..hehuu ..iyalah kan ada orang itu sudah ..er ..aha tiada apa laa..  ehe ^^v.. saya menghabiskan masa di u.tube sebab mahu  mendengar-dengar lagu baru dan lama .. dan antara lagu-lagu yang saya dengar itu ada itu tersenarai di playlist saya yang terbaru .. aha . enjoy with that song ! ;)

ah...about my title post ..ehe tikus cinta padi ..hehe itu tajuk lagu ditrack yang terakhir ..^^ .sebenarnya itu bukanlah tajuk sebenarnya itu tajuk selepas di translate dari bahasa cina *kot ..ehe lagipun bila saya dengar lagu itu saya ingat dengan kawan saya ..ehee dia suka nyanyi lagu itu dalam kelas ..heh -_-' ..jadi saya pun tersuka dengan lagu itu..ekeke

whoop..sudah april kan ..ehe ada sesuatu dengan april nih ..adedeh saya rasa saya lupa sesuatu lah ..haish dari tadi saya fikir ..apa jugalah dengan april nih .. >.< ..harap saya tak terlupa perkara-perkara yang penting .. adeh -_- .. ingatlah ingattt!! ahaii~

uke rasa macam fenat sudah menjelajah di you.tube ..lagipun macam lewat dah ni ..ehe.. i need a rest .. bytheway orang itu ..haish ..janganlah guna kau aku .. pelik kot ..heh .. jaga diri baik2 .. tidak mengapalah begini i'm just follow what u want ..as long u keep smiling .. jangan lupakan sudahlah ..heh . 

k.assalammualaikum . :)

hey u i wanna ask sumething :-
dang ni gu dan ni hui xiang qi shei ? 

if u ask me the answer is uu ^^ 

No comments:

Post a Comment