Friday, March 30, 2012

aihhhhh .....

Assalammualaikum wbt 

hai blogger ! hee herm .. saya risau dari pagi tadi ..ehe kucing saya itu herm ..sakit kali dia tu .. haish sudahlah semalaman tu dia tak balik ..sekali pagi tadi saya tengok dia baring di rak kasut dengan keadaan yang tidak bermaya ..-_- ..terus saya angkat dia bawa masuk rumah letak diatas kusyen ..mulut dia bising tapi tidak larat tu mao bergerak .. risau ouh saya tengok ..herm terus saya pergi dapur ambil makanan kasi dia makan .. dia ambil bau saja tu lepas tu dia baring saja..adedeh .. herm saya terpaksa tinggalkan dia sekejapan tadi .. and now lega sikit bila saya balik dia sudah bergerak ..bising sikit mulutnya..adeh .. ok sudah kot dia cuma mata dia sakit tu ..haish ..jangan kau sakit sakit larh kucing ..risau aku dibuatnya ..hm

sebenarnya ada lagi yang membuatkan saya risau ..haih dunno sama juga tu dari pagi asik terfikir pasal dia ..hope she's fine .. risau tak tentu pasal saya nih dengan dia ..haish ..herm haih sudahlah .. malam ke petang nanti saya online kembali ..hee herm .. saya sayang mereka-mereka nih ..jangan lah sakit .. saya risau .. k. assalammualaikum. :)

No comments:

Post a Comment