Wednesday, April 25, 2012

yesterday ~

Assalammualaikum wbt ...

hai .. uhuk selamat pagi blugger ! aha iya rasakan suasana pagi ya sebab saya menaip diwaktu pagi nih ..hehe ..saya dikejutkan dengan bunyi handphone ..ah tidaklah bunyi cuma vibrate ja tu ..ekeke seram sejuk tu dibuatnya haha apa juga la bunyi tu..haha ..

saya di call oleh mydedi ..hee .. macam tahu2 ja tu saya mahu berjumpa beliau hari ni .. uhuk padahal saya ada sebab kenapa hari ni mahu bertemu beliau .. aha hmm .. iya itu mydedi kata dia ada bankin RM tett dibank saya..hmm alhamdulillah .. sya pun macam ouh ..herm saya tak minta pun tu tetiba sudah masuk aha kenapakah? adala itu..hehuu ..

post saya sebelum ini mengatakan saya tidak online malam semalam or akan online secara sembunyi .. blablabla..hakikatnya saya tak online pun semalam ..hehaa iya saya sick semalam wee~ haha .. do you can feel it ??? hmm hee .. nah saya semalam itu demam iya sampai tidak larat mao buat apa-apa pukul 8 saya cuma baring dikusyen lastlast tertidur disitu .. dekatdekat pkul 10 ibu kejut suruh tidur dalam bilik ..saya pun bangun berjalan ke bilik ..perghh time tu rasa mao hantuk ni kepala di dinding ..haha punyala fening ..dan saya tidur terus pukul 8 sumething pagi ni baru saya bangun uhuk..ahaha .. now i'm feel better . yeaa ..haha 

sepanjang saya tidur itu saya dapat beberapa mimpi hee..hmm satu mimpi itu sangat buat saya rasa lagi bertambah raguragu dengan someone yang baru saya kenal itu .heh ..hm biarlah dia saya pun sudah entahla tawar hati tu sama dia .. lantaklah kan .. yang lagi satu itu ada la sya mimpi pasal c Nyot ..aha hmm saya hepi dengan mimpi itu terharu pun ada juga itu ..saya mimpi itu ala itu..lalalala~ aha biarlah saya yang tahu ..hee herm kalau betul jadi tu mimpi aduih aha saya akan rasa sangat aww~ haha :') ..dan seterusnya mimpi err.. nah saya malas mao sebut disini ..hee herm .. iyalah mimpi pasal c Nyot tu ja bikin sya rasa sedikit sembuh dari fening itu..wihee~

sekejap lagi saya mahu bersiap mahu ke seremban ..sudah janji itu mahu jumpa saya mydad kan .. ntah la itu saya rasa macam mahu jumpa saja hee .. rindu kot ..hee hm .. on the same time saya mahu hang out sama kawankawan saya eyqa, wanie and anna.. ehe ada reason tu kenapa kami hang out ..ehe maybe cause that will be the last chance for us .. iya next month saya tiada itu ..hee dan yang pasti selepas sahaja saya kembali dari itu itu.. saya tidak akan melihat kelibat eyqa lagi ..hee :(  ..yang anna and wanie itu mungkin suda sambung belajar ..iya saya hepi mendengar wanie itu dapat matrik aha congrats ..dan dalam bidang perakaunan ..uhuk hahaha lalalala~ jangan kau berbicara pasal akaun dengan aku ..ekeke

disebabkan saya ter-demam semalam dan tidak online semalam sya perlu online hari ni..hee sudah dua kali saya skip mahu do sumething itu .. adoi tapi it's okay la itu saya dapat banyak idea lagi hee.. i just need another 5 ..eheh adoi perah otakla saya ni ..haha 

k got to go ..see yew latur bloggers .. assalammualaikum .. 

miceNyitAlien . NyitloveNyot . sissayangbb 

No comments:

Post a Comment