Wednesday, April 25, 2012

ha ha ha .. :DD -__-

Assalammualaikumm wbt ..

hai.. hehe haha .. yeah saya menaip dengan rushing nih .. ekeke kalau typo tu mahap la ye .. wee~ pertama .. itu tadi saya check matrik dan yeahhh saya tak dapat .. T_T ..haha haih keciwa la sikit ..sikit je lahh .. dan form six ..uhuk T.A.H.N.I.A.H saya dapat .. #pftt .. haha memang saya tidak ambil la itu mengenai kemanusiaan . apakah ? -_-' ..lalala ~ 

seterusnya .. itu tadi iya saya ber-skype dengan si Nyot sampai pukul tett.. ahaha iya adoi dan ah itu lah haish haha .. hmm .. jaga diri sis ! jaga diri !! aduihh haha memang terngiang-ngiang tu ditelinga .. aha IYA  BIBIEY SIS JAGA DIRI INI . : ) ILOVEYOU NYOT ! saya sayang lagigila kat anda . hehe hmm

next .. itu saya iya kena panggilan kecemasan tadi ..eleh kecemasan la sangotkan .. haha ala itu haish kena bekerja sekejap tolong menjual ja lepas tu balik .. dan hahaha adoi ibu saya itu bila saya kata mao balik tidur ibu kata .. ah balik la pagipagi kemain lagi kau cakapcakap , nyanyinyanyi bagai .. hahaha -___-'' adeh segan saya dibuatnya ..uhuk

ah..apa lagi..hmm itu ah itu teacher saya ..err i means ex-teacher saya itu ,,saya pun tak ingat la bila ia berlakukan tadi boleh pula dia kata saya jual itu tauhu sumbat dengan dia rm1 bila dia beli kat macik len rm0.80 ..saya pun berfikir masa bila pula aku menjual sama ni cikgu .. dengan muka yang agak mengantuk tu saya cuma senyum sambil ketawa ha ha ha.. gila annoyying tu gelak .. haha shiapa punya pengaruh la tew ??  uhuk.. 

herm ..uke dengan ini saya ingin memberitahu bahawa saya tidak akan online malam ni .. err ..hmm bukan la tidak online ..online la jugak tapi secara tapuk-tapuk .. AS U WISH ! uhuk haha nahh tidak lah saya online sekejapan ja malam ni ada mende nak buatlah besoknya saya mahu keseremban bertemu mydedi ..ehe suda berapa bulan tu saya tidak jumpa beliau . lagipun kalau saya online secara terbuka takut itu la ..alaa ituu nanti tiada yang mahu melayan kesengalan saya ini .. hehuu sedih ni sedih .. aha .hmm huhu .. 

ah..ukelah saya masih rushing nih ..aha cuba la baca post ini dengan laju jadi anda tahu la bagaimana saya rushing menaip ini..hehaa . k assalammualaikum . 


dear, Nyott .... imissyou already . sekian . :' )

No comments:

Post a Comment