Monday, August 13, 2012

unexpected :O

Assalammualaikum

hyep blogger saya baru habis kelas ni hehe .. lepak kejup di cybercafe dekat2 dgn kolej saya .. hee .. haih k .. i'm not in a nice mood actually .. heh tadi log in fb dan saya mao search fb kawan satu kolej saya itu nama dia bermula dengan muhammad .. dannn iya itu saya nampak satu acc fb yang sepatutnya sudah deactive tapi secara tiba2 acc itu wujud balik .. wow .. setahu saya dia janji sudah tu takkan active balik acc itu kembali and now ?? ha ha ha ha .. ada la saya emosi sikit ni .. heh .. janji tak ditepati nmpaknya niii.. haihh perlukah saya tanya dia ? heh.. nda kali .. haih .. tapi .. bhua nanti la tu saya tanya .. haih ... geram saya ni...  patutla pun haih .. hoh .. hoi sudahlah .. haih .. 

k hari khamis ni saya akan kembali ke rumah ..wee~ hee mao beli kasut raya bhua .. skali tu yang boleh guna untuk pergi ke kelas .. kasut sekarang ni yang dipakai dengan baju kurung tu adoi .. haha menyiksa saya pakai tu ..grr .. slalu ja mao tergelincir punya licin lantai di kolej ni.. hoh .. haha

hmm . apa lagi .. btw saya always be independent di kolej.. hee entah la jarang sudah lepaking dengan kawan2 nih.. hee lebih selesa duduk di rumah baring2 buat apa yang patut biarlah macam orang gila dirumah asalkan saya berada ditempat yang saya tak rasa kaku untuk bergerak dan saya boleh buat apa saja yang saya suka hee... bytheway someone yang saya kenal rapat sejak 3 bulan yang lalu itu sekarang tidak rapat sudah ..hee .. better begitu kot .. i'm tired lah .. dunno how to describe .. penat asyikjadi orang yang haihh .. haha entah .. just let it be .. kalau diberi pilihan saya mao berhenti saja dari kolej ni dan move ke kolej yang sepatutnya menjadi pilihan saya itu.. tapi apa boleh buat .. haih .. hahaha k .. banyak pula bercerita ni .. maklumlah lama sudah tak berblogging .. hew .. k .. end this post esok ke lusa ke saya update lagi .. ada sumething yang mao diupdate ni.. hehe .. terutama di blog pvt saya yang lagi satu tu ... hee yang cumabibiey itew .. hew .. aha . k assalammualaikum .. have a nice day selamt menjalani ibadah puasa . :)

No comments:

Post a Comment