Friday, August 24, 2012

uhuk..

assalammualaikum wbt

hai..hehe saja update disini .. ha ha .. saya sudah update sikit di blog lgi satu dan di tumblr ..jdi update la juga disini kan... hehe btw ada 2 picture disini.. satu tu gambar saya with my syg #seh ..aha satu lagi gambar raya saya..heh..haha raya la kunun ..ekekeke 


\
with nadhirah .. hoh sumil bdk ni..hoh..haha .. ^^


i'm in grey .. hehe .. ni baju yang saya pakai 1 syawal .. time ni dirumah pak ngah sya..hoho menyempat ni.. ekekeke .. spatutnya saya pakai baju lain..heh tapi baju itu tu.. haish malas mao cakap pasal baju itu.. kecewa hehuu... nasib saya beli baju ni ..hihi .. bytheway saya ingin megucapkan selamat hari raya aidilfitri minal aidil walfaizin .. mohon maaf zahirr..n batin kalau ada.. kalauuu laa... haha .. maafkan saya ..saya cuma manusia biasa.. oh ya this is was my firsttime pakai itu belit2 ..heh haha itu shawl.. slendang putih yg dipinjamkan ok..DIPINJAMKAN ..haha saya tak sempat mao beli tudung..heh ..aha nasib kakak sepupu saya bagi pinjam .. hoho baik betull.. dan itu seriously sya tak reti pakai pun sebenarnya .. jadi kakak saya with my kakak sepupu itu yang membelitkan benda alah ni di kepala saya ..hahaha punyalah ..hoh sakit leher saya dibuatnya..hoh ganas mereka itu .. dan perasaan ka ??? saya ada make up sikit .. heh.. kakak saya yang pakai kan make up juga.. dia membebel pagi2 raya tu suruh saya pakai make up..heh ... nasib bedak with blusher saja.. kalau tidak hoh ... haha mymom tinguk saya semacam ja hari tu..ededeh segan dibuatnya.. 

hmm..alaa alang2 sudah panjang lebar bercerita saya teruskan arh..hahahaha ^^v
raya tahun ni tak semeriah tahun sebelum2 nya..hee .. tahun ni saya sick sikit .. aha..itu kena itu ... keracuanan makanan kot itu yang membuatkan saya kerap ke tandas meskipun saya tak makan apa2 ..heh ..gara2 saya makan pedas sehari sebelum raya kot..kot laa.. jadi saya pun tidak la bersemangat sangat ... raya kedua pla itu saya demam .. hahaha .. haih .. jadi saya macam mayat hidup ja tu pergi beraya haha .. adedeh pucat la sikit muka .. esoooknya itu raya ketiga sihat sikit .. saya banyak minum air panas ja sebab sakit tekak .. jadi air panas itu yang melegakan tekak saya ..hee ..duit raya?? tak banyak sgt dapat maklum sudah besar ..heh..aha tapi ada la juga .. cuma nampak banyak sebab dapat dari mydad n ibu.. hee jadi itu la mcm kaya sikit .. haha padahal duit tu mao guna dikolej tu..heh..haha .. k ..hmm apa lagi.. itu je lah kot ... k assalammualaikum ... 



sayangggggggggggggggg adik saya :)

No comments:

Post a Comment