Thursday, September 20, 2012

sitiris plus sitirus ..ekekeke

assalammualaikum wbt

hai ...update time ... ngeh .. menyempat padahal kejap lagi ada event merdeka raya ni..hoh .. aha .. btw hari ni aku terasa mao makan ruti planta..ehe ^^ v jadi aku pun meng-order la tadi dandan tadi aku ternampak papadom lama pla tak makan ... aku pun menuju ke papadom itu onthesame time itu mamak yang aku order makan tadi tgh bungkus kuah untuk aku ... aku pun mengorat jap..ekeke jadi aku pun kata la .. 'kalau sy nak tu boleh tak??' uhuk .. heehe dan diaa pun bungkus la sikit ... tanpa mengenakan byaran .. hohohoho berhasil ..ekekeke .. gila ..hoh ..haha .. jadi kenyang sudah saya ni .. alhamdulillah :)

by the way lagi sekali .. hahaha waaaayyy ... saya itu dalam kondesi yang agak stress ..heh .. haha semalam saya bercakap tanpa henti untuk beberapa minit kot eh jam la kot,, ntah saya cakap ja.. sampai akak senior tu pelik ..ekekeke saya yang selalunya diam tiba2 bershakap .. ;O haha ..haihh dan ada la itu saya cakap fuhhh macam tak percaya saya yang cakap..ekekeke

disebabkan bercakap terlalu byk saya berkolling dengan bibiey tidak bercakap sgt .. ehe .. hmm maaf saya sudah terlalu banyak bercakap semalam sebelum berkolling dengan anda .. maaf ... hee .. dan saya baru baca tumblr anda .. ya .. like always kita selalu ada fikiran yang sama .. sentiasa ada .. better kita jarangkan bercontact untuk sementara waktu .. untuk kebaikan saya dan anda juga.. lagipun ya lagi saya tidak mahu kita fight2 lagi .. apatah lagi sekarang both of us akan ke'bz'an untuk tempoh masa yang agk lama sebab mao fikir pasal test2 yang bakal kita hadapi juga assignment yang menimbun ... lagipun final exam near the conner saja ..heh ... stress bah kita juga akan kepenatan nanti ... jadi faktor2 yang berikut boleh menyebabkan friendship and relationship kita bermasalah nanti .. saya tak mahu begitu .. takpalah eventhough kita tak selalu bercontact selalu kita tahu yang we always need each other . 

k dah nak pukul 12 dah ni saya mahu siap2 gi event itu .. dengan prasaan yang agak malas sebenarnya.. tapi kena juga pergi sebagai tunjuk muka ... heh .. aha .. k . daaa . asaalammualaikum ..

hei nadhirah .. saya sayang kamu sayangggg sangat ... please dont stop loving me .. dont stop missing me .. dont stop be caring bout me ... DONT leave me ;'( .. i need you .. only you can make my heart feel calm .. only you can put the real smile at my face .. 
i miss the way u care bout me.. i miss to hold ur hand .. i miss to be so close with you .. i really miss all things bout you ... take care my dear .. iloveyousomuch . 

No comments:

Post a Comment