Thursday, September 06, 2012

the journey

Assalammualaikum

hai.. apa khabar ? aha tetiba bertanya khabar ni..hoh ..aha .. bytheway itu saya ter-layan you.tube hari ni ..ter arh ..aha .. saja mao dengar lagu manusia biasa versi permpuan punya,, then dengar lagu ada cinta dari smash itu.. best dua2nya... hehe ..jadi bila saya sudah mula melayan you.tube mula la saya menukar lagu didalam blog ini..ekeke ada satu lagu itu tajuknya kembali.. ada tu dengar sendiri la yang mana hew.. best pula lagu tu bila dengar berulang kali.. 

sekarang ni nadhirah itu tengah buat apa la itu tidur kali ..aha .. ahai .. hmm tidur la bagus2 ..kebiasaan pula dia tidur petang2 ,,aha .. hmm .. uke saya ni entahlah tak pandai pula mao tidur hari ni .. kalau tak tidur sudah ni felik pla.. hee

bytheway saya dapt lagi satu assigment hari ni .. jadi jumlah assigment saya sekarang ada 3 =.='' ..ya tiga ..aha haihhh .. sudah lah assigment tu by chapter .. chapter pla belum habis belajar lagi tinsion pla .. jadi nanti time prejentension saya juga group2 saya yang entah la ada 3 group sekrang fenin eh akan prejen la itu sekali tiga nant tu ..jadi bayangkan ..hoh >.<'' .. itu bru 3 tu ada lagi 2 coming soon..hoh  .. aha .. saya macam blurr suda ni mao selesaikan yang mana .. ada satu assigment tu saya jadi CEO =.= .. mereka yang letak saya jadi CEO ..dan saya tahu sebab apa ..hoh .. aha tak apa la sudah nashib saya begini.. hew .. aha .. k itu arh saya pun lupa ni tadi sebenarnya mao cerita apa nanti saya cerita2 lagi.. hew .. apa2 pun saya kembali ber-blogging .. sekian terima kasih ^^

uhh ..aha kehidupan saya dikulij .. saya hanya ada beberapa kakak yang boleh saya juin bila saya keseorangan .. ya saya sering keseorangan di sini ni.. ehe .. jadi saya jarang dan amatlah jarang untuk senyum or kitawa kitiwi.. hee .. saya akan sinyum and kitawa bila saya mesej or berkolling sama bibiey .. ehe ..hmm ..and kekadang ada la akak2 ni menggila kan ..aha jadi time begitu je la saya rasa sedikit hepi ..oh akak2 itu ialah akak atin,kak beby,kak manje and kak mija[miza] aha suka panggil dia mija .. hew .. actually ada la lagi kakak2 yang lain tapi mereka bermpat itu la yg sy selalu berkomunikasi mereka sempoi ja.. supporting tak kesah pun ..hew .. dan sya pun memanggil mereka kakak kan jadi saya ni bergaul dgn org yang tua dari saya ala beza setahun dua ja pun .. hee ..pelikkan saya tak bergaul sgt dengan kawan yang sebaya dengan saya ..hee .. bukan apa saya malas ja ..hee ..mereka tu nanti banyak pula bergusip2 ntah apa yang digusip saya pun kekadang tak tahu..dan tak mahu ambil tahu..hee .. kawan yang saya rapat di plkn dulu tu pun sudah tak rapat lagi.. haha .. eh ..aha ..knpa? itu ada la itu aha ..hee saya rasa lain dengan dia ..heh .. lagipun dia lain macam ja lepas keluar kem ..ehe ^^v .. jadi saya agak malas mao dekat2 lagi ..ngee .. lagipun itu.. err.. haha haih semua mao cerita ni ..hoh .. itu la hari tu tu kan .. mereka2 ini keluar overnight .. nasib saya tak rapat jadi mereka tiada la kekesahan sgt kalau saya tak pergi .. hee.. nasib baik juga saya tak pergi tu .. kalau tidak saya menipu ibu saya nanti ..hee .. saya ada cerita pasal overnight tu jadi ibu agak "nasib baik kau tak mengikut" ..eheh.. hee .. jadi saya pun lega .. siap lagi kata ' dari keluar overnight tak tidur malam tu baik org keluar jalan siang kt PJ' uhuk ..ahaha iya baik saya keluar dengan nadhirah ..uhuk..hmm .. k saya rindu nadhirah itu ..ngee.. 

hmm bila tu saya mao keluar dengan nadhirah lagi?? hee .. saya selesa lagi keluar dengan dia meskipun saya ..saya ..hmm ibarat baru kenal la kan sebab kami tak pernah jumpa sebelum ini .. better tu keluar dgn dia dari kawan2 saya di sini..hee ..kalau dengan dia tu macam keluar dengan family sendiri bulih buat apa yang saya suka ..ha ha..hee..aha walaupun ..ekekeke ..selalu dapat new moment bila keluar dengan dia ..hew.. dan saya masih ingat pasal eskelater yg berhenti bila kami mao guna dan hidup kembali selepas kami naik semula menggunakan eskelator yg lain ..hoh.. haha punyalah .. grr..aha ..k saya tahu panjang suda saya serita ..k suda mao maghrib mao kol sama c bibiey ..kot2 la dia masih tidurkan..hee ..k daa .. assalammualaikum =)

No comments:

Post a Comment