Tuesday, May 07, 2013

May 2013

Assalammualaiku.. haii
kembalinya saya di blog ini kerana ada orang tu suruh saya update.. haha

ok.. first of all saya sihat. anda bagaimana? harap sehat sentosa lah ye.. hew.. apa-apa pun Barisan Nasional masih mentadbir malaysia. Alhamdulillah. ets.. no politik.. hoho
well now saya di penghujung sem 3 .. saya akan menduduki final lebih kurang 3 minggu dari sekarang.. hew.. may Allah blessing me. saya akan mula buat revision sikit-2.. that's why la pada saat akhir begini saya tak mahu ponteng kelas sebab yeah pengalaman lalu jangan di ulang kembali.. sebab akhir-2 ni kita boleh dapat tips macam mana nak jawab soalan. jadi kita perlu kerja keras serta rajin ke kolej.. haha fuyoo .. bytheway that macik akan kembali ke sabah minggu ni..hew.. dan saya akan keseorangan disini..huhu.. sokaylah lama dia tak balik sanakan.. hati-2 arh.. jaga diri.. jumpa nant 9hb jun..huk..aha

hm.. nothing to post jadi saya mahu mengundur diri . adios jaga diri..aha 

No comments:

Post a Comment