Thursday, February 23, 2012

hadiah dari bintang ~

Assalammualaikum wbt ..


hai blogger .. finally it 23 februari .. hee .. lama dah saya tunggu tarikh ni tiba .. kira cukup sebulan lah umur saya 18 tahun .. bulan lepas pada tarikh yang sama merupakan hari yang takkan saya lupakan seumur hidup saya . :) 

btw saya nak post sesuatu saja .. hee .. sumething yang menjadi salah satu benda penting dalam kehidupan saya sekarang ..yang baru saja saya terima 18hb februari yang lalu jam 9sumething *pagi .. [akan ada banyak gambar jadi ..aha ..]


resit posLaju .. aha .. terima kasih posLaju ... :) .. dari beaufort, sabah ke port dickson, negeri sembilan :')



perkara pertama yang terlintas dihati bila pegang benda nih ialah : "ceh pemalas betul ..taip je ?-__-" haha :P


mula ingat tak mao buka .. tapi ibu tanya apa isinya lalu saya pun terpaksa buka .. itulah wrapping paper dia ..aha masih simpan .. tekaan ibu tepat ..isinya memang bantal .. wess..hermm jujur hati saya tersentuh bila dapat benda nih .. :') 
ah .. ibu kata : aik kat sini dah takde bantal ke ?
saya : ahhaha..ibu nih .. :') [sambil tahan airmata jatuh]


inilah dia yang terdapat didalam bungkusan itu .. :) .. dan ada soalan ditanya .. jawapannya ialah ..sis sangat suka bb.. :') .. terima kasih .. sis sangat hargai pemberian bb nih .. :')


cantik kan ?? aha ya sangat cantik .. tulisan itu sangat cumil ..aha macam tulisan saya masa sekolah rendah dulu ..ehee .. btw kak tirah .. i will be a gud gurl..ahaa ..tenkiu ..terima kasih :))

and finally here 


nahhh ... myfbiey pillow .. aha really love it .. 
first thing yang saya lakukan lepas buka plastic pillow nih ialah memeluk bantal itu dengan erat .. dan saya rasa sesuatu ...
ini yang sis kata pasal jujur hari tu .. jujur sis kata when i hug that pillow .. i feel so calm ..and feels like u be there the thing that i hug is u .. :'( :') :D

lepas dapat ja bantal itu ..tak lepas dari saya ..haha sampai balik kampung saya bawa sentiasa berada di pelukan saya .. sampai tidur pun masih memeluk bantal itu .. aha :'DD

-facebook helps you connect and share with <3 - 

u is my <3

# thanks a lot bibiey .. ah .. terima kasih Nur Nadhirah Abd Lias . sis hargai ..tersangat hargai pemberian bibiey nih .. sis akan jaga elok-elok .. hopefully one day kita akan jumpa .. sis sayang bibiey *sangat !


aha ..okay suda late nih ..ehe mahu tidur ..my mata so sleepy .. ahai .. jujur je lah kau nangis sebenarnya zira oi ..hahahaha ..ehee ^^v . k . Assalammualaikum .






No comments:

Post a Comment