Saturday, February 25, 2012

mem -peace- kan diri

Assalammualaikum wbt ..

jyeah hari ni hari sabtu ..ye sabtu ..alahai haih .. hari ni banyak menghabiskan masa dirumah ..yeah dirumah huh! sebenarnya sakit hati dengan abang aku itu ,.jyeah sangat ..huh! dia keluar pagipagi ..huh pegi jumpa itu my bakal kakak ipar itu ..uhuk3 ..haha ..huh! (mood sakit hati) ahai ~ bukan apa jelos dia keluar dgn gurlpren dia ?? ah tidak ..opcos i hepi untuk dia ..tapi dia pergi MELAKA ..grr .. u know melaka ? yeah melaka .. entahlah tak tahu i so sensitive bila tahu orang pegi melaka nih .. haih .. melaka itu historical place .. jadi sejarah dia masih belum aku kaji abis lagi .. rindu melaka .. :') and cuba bayangkan dari pagi sampai ke malam ni suda jam 2030 ..dia masih belum balik .. dannnn dia pergi K.L sekali ..huh >.<'' jalan sakan kaubang .. haih tape tape .. begitulah kau kan ..bila sudah ada cinta lupa terus adik kau yang kesepian nih .. eseh >.< .. bahagia la kau disana itu .. huh! :D .. sudahlah gara2 kau ..kami tak jadi balik kampung hari nii.. eeee .. huh! ahai~ stop it !

aktiviti aku hari ni cuma mengemas rumah .. berkilat sudah rumah ..aha.. terutama dapur .. hoho .. banyakbanyak ruang dirumah.. dapur merupakan ruang favourite .. aha ..opcos la kan .. itu la tempat aku mencampakkan segala garam dan gula .. kuikui .. disitu jugalah aku mencipta resepi omelet terbaru .. yeah omelet ..aha itu ja kemahiran aku yang ter-rahsia .. orang0rang terpilih sahaja yang pernah merasa omelet aku itu .. yang selalu merasa dan dipaksa merasa ialah ibu ..aha ..yeahh dan ibu selalunya akan kata " tak abis2 dengan omelet" haha .. apa buleh buat itu la paling senang .. ada juga yang memang bernasib baik merasa iaitu anak-anak buah aku ..eseh .. aha ya bernasib baik sebab time itu telur-ayam dirumah berlebihan jadi aku pun terajin la mencuba resipi omelet terbaru..ahai ~ dan mereka suka .. ^_^ ..[asal tetibe cite pasal omelet nih ?? -_-''] ahai sudah lupakan ~ NOW aku sedang melihat 'apa kata FBI' apa kata kau .ada aku kesah .. ahai ~ hari ni dia buat tribute pasal arwahyarham Sudirman :') ..sangatsuka .. jum sedekahkan Al-Fatihah .

haih sudahla kan macam tak bermotif aku updated blog hari ni ..haha .. bytheway .. bila hati aku resah aku kelihatan gembira diluar dalam hati cuma Allah saja yang tahu .. hee ..dan bila aku resah aku akan attack seseorang dengan berkomunikasi secara spontan .. ohoo .. mangsanya ialah bro shaft .. c oink..oink bukan nama sebenar itu .. juga ada la orang tu ..uhuk3 ..haha .. jadi maaflah kotkot ada yang terasa ..saya cuma berguraucanda sahaja tu ^^v ,, dulu saya ada kawan yang selalu kena dengan saya tapi mereka tiada disisi pula .. jadi kawan2 di laman sesawang je la yang keno pulak ye ..kehkehkeh .. okay lah done .. nak pergi cari aktiviti lain pula ..haha ..daa~ assalammualaikum .. :)

oih SAYA SAYANG KAMU .. yee kamuuu .. ILOVEYoU ! 

No comments:

Post a Comment