Sunday, February 26, 2012

not just you ~

Assalammualaikum wbt ..


terajin pula aku update blog pagipagi ..ahaii ..hee hari ni aku bangun dengan keadaan yang sangat parah -_-' ..haha parah la sangat .. tidaklah parah mana cuma tibatiba kena flu dan batuk .. nasib tak hilang suara >.< .. tertanya aku kenapa tibatiba ..rasa semalam aku macam sehat je .. (macamla) ..heh padahal banyak baring saja lepas mengemas rumah -,- .. rasanya jadi begini garagara minum milo ais semalam .. haha .. dah mybro yang belikan i minum sajelah .. uhuk3 .. mahu tebus kesalahan la tu huh! btw semalam gedik dia beli barang mahalmahal untuk ibu =='' .. bukannya tak boleh tapi semacam membazir sajalah .. ibu pun semacam mara .. actually benda tu xde la santek mana ..ekeke tak de taste sungguh mybro nih..ahai~ mentangmentang dapat gaji lupa diri kaubang .. bak kata ibu "baik kau simpan ja duit tu hantar ibu pegi haji" .. aha .. ntah kau ni pun bang kita suda sepakatkan mao simpan duit hantar ibu pergi haji dulu baru fikir pasal kebahagiaan masa depan kita .. lupa la tew..haih~ takpe la asal kau bahagia selalu .. i turut merasa tempiasnya juga ^^ ..

-tengah layan tweenpop di hitz.tv-

aha tu la xtivity pertama aku dipagi hari ni .. dandan tadi keluar lagu not just you by cody simpson .. ehee :') .. aku suka dengar lagu dari codysimpson tapi aku tidaklah fanatik dengan codysimpson ..contoh klau nampak gambar cody terus kena sawan kan..aha tidak tidak .. not me la tu ..haha ..cuma mendengar lagu saje ..hee

berbicara pasal lagu .. for sure ramai yang tahu lagu tentangrasa by astrid kan ??


nah itu ..ehe .. ada sumething pasal lagu ni ..hee .. dunno why setiap kali aku dengar lagu ini aku akan nangis >.< .. -setiap kali- .. heh .. kalau tak nangis pun aku akan sebak .. touching .. blablabla .. haha #jujur .. tapi banyak kepada nangis la .. naknak kalau dengar sorang2 ..feeling abis..ahai~ ntahla kenapa maybe lirik dia plus background music dia kot .. hahaii .. 

well semalam time ada orang itu mesej aku tu.. ehem haha masa tu tengah rindurindu dia tu.. uhuk3..haha.. nasib dia hantar mesej walaupun mesej dia mengejutkan haha cuba la bagi salam dulu.. ni tak ..haish ..haha .. semalam pun tidak ber-skype dengan dia .. ehe .. otak kata jangan hati pula kata ya ~ .. aha .. jadi terpaksa la aku menahan diri semalam dengan mendengar lagu .. ahai ~ kenapa tak skype ? 
1. dia baru balik dari dinner-kan konfirm dia kepenatan . :')
2. aku kurang sihat .. ^^v
3. sebab semalam sepatutnya turn dia end call .. ahai~ jadi ntahla tak mahu menghadapinya .. ekeke jadi tunggu nextweek je lah ..aiyuy..ahaii~
bytheway aku mimpi pasal dia pagi tadi .. haha..hmm :') ..sangat awkward ~ janggal dan ganjil mimpi tu . ada seseorang kata kepada aku .. "jaga dan sayang dia sepertimana kamu jaga diri kamu sendiri" .. herm .. saya akan dan sentiasa mencuba lakukan perkara itu :') .. cuma.. siapakah orang yang kata itu ?? entahlah ..

ok.. got to go .. mahu ke ..ke.. kemana saja yang dibawa .. haha .. tak tahu la kemana ..ikut saje ~ k.daa~ assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment