Thursday, March 29, 2012

singkong dan keeeeju ..

Assalammualaikumm.. 

hai blugger .. aha hee .. i feel better today .. more better then yesterday ..aha bytheway saya bangun hari ini dengan keadaan yang sangat >.< ..haha dunno sangat tidak selesa maybe sebab semalam saya minum ubat dengan perut yang kosong ..hahuu berpinar kepala dibuatnya .. malam nih nak buat lagi la ..muahaha .. apa-apa pun mata saya payah untuk dibuka hari ni ..ekeke iya lah gara-gara berlakunya kebocoran di mata semalam kan ..heh -_-v ..aha ..hee ..besh ouh lama sudah tidak begitu ..hehuu ..hee

ah..ehe sangat kelakar hari ni .. saya on numbo maxis saya hari ni .. dan ah ada la beberapa orang mesej semuanya pasal urusan rasmi ..adedeh nasib baik saya on tu numbo klau tak haish ..tapi ada satu orang nih heh ..iya dia call then saya buat2 miss that call ..hoho .. lalu petang tadi dia pun menghantar mesej .. ada la itu panjang juga tapi ada satu ni ayatnya " kalau mcm ni saya terpaksa putus dengan awak " perghh .. haha bah saya baca ..terus kata okay ! wihout reply that text terus delete .. lepastu terus tanya diri sendiri ..sejak bila pula aku couple dengan dia nih =='' .. heh  apa saja lah .. hahaha .. adedeh buat lawak ja dia nih .. jadi apa sangat la kan ... tidak la penting mana ..penting lagi alien saya ..uhuk ..hehe

ah ..bytheway ..heee hai alien ..uhuk .. aha hee .. hai bibiey .. mish meh ? ohmai .. aha can't belib u mish meh .. hoho .. iya i mish eu too .. a lots .. hehe .. sorry bout that lies .. sis takkan tifu lagi arh .. tapi tidak la tifu tu cuma nda bagitahu saja ..uhuk ..hee ..aih sudah la .. we start it again arh .. this night if sis online and u also online kita tweet jer or facebag ah ..ambuih ..hee .. loveyou dik .. tc arh ..hee ..thanks kembalikan balik sis punya tearsdrop ..lama suda itu nda mengalir ..hehuuu <3 :')

ah herm .. sokay got to go .. mahu keluar sekejap bertemu kawan iya..hee i need a space ..give me space .. yeahh .. sankyu ! .assalammualaikum.

ets hee about that title ..haha ada la itu hari tu adedeh haha nuthin lagu peberet kawan aku si eyqa n wanie je tu..muahahaha xD .k daa ~

Nyit Lup Alien !


No comments:

Post a Comment