Thursday, March 22, 2012

Stress by the mowning !

Assalammualaikum wbt

Selamat pagi blogger ! hahahaha ..heh ... tipu ja tu "haha" ..heh .. huhu k haih..iya saya mula ada perasaan nih .. haih .. result itu ..haih .. walaupun ada A- disana tapi ..D yang diperolehi itu menghancurkan segala A- yang saya punya .. sadis benar ayat nih ..heh ..iya itu saya rasa mahu ambil balik ujian mao kasi okaykan itu D biar jadi A ke B ke C .. haih kenapa juga itu perlu D ..kenapaa ! ..kenapaa!! huhu ..

haih.. stress benar sama result itu .. ah pagi ini saya bangun dengan stress iya walaupun saya sudah mendapatkan tidur yang agak ==' ..haih takpa la tidur juga itu .. pagipagi sudah ada yang call ..heh ..bhahahha cikgu saya juga tu yang call..ekeke haih dia suruh kawan sya itu datang ke sekolah ..iya kenpa juga kau perlu jadi orang tengah zira..haih takpelah bagus juga tu sekurang-kurangnya boleh la saya menyemak nanti disana sekali ..aha...haih stress mahu pilih kos apa.. result itu mengarah ke akaun ..haih huargghh ..eee kenapa juga akaun .. huhu.. -bersyukur zira bersyukur- ya alhamdulillah . hee .. sekurang-kurangnya dapat la juga saya pancarkan senyuman diwajah cikgu akaun saya itu .. aha makasih cikgu sebab peluk saya semalam ..haih huhu ya saya sangat memerlukan pelukan itu ..huhu.. walaubagaimanapun *perh punyalah..haha saya ..err saya herm keciwa sebab tak dapat memberikan senyuman kepada cikgu math/add math saya .. :( .. keciwa benar rasanya .. tapi cikgu ada sikit bangga la ..heh *sikit je sebab addmath saya lulus .. iya setelah 2 tahun ia asyik gagal ..heh senang cerita tak pernah lulus pun addmath itu .. bersyukur saya .. kawan saya pun *untungla addmath kau C .. heh untung la sgt kau tidak tahu betapa merananya aku melihat math aku yang ==' .. 

bha apa lagi nih..haih iya post ini memang sangat stress untuk dibaca ..haha >.< ..saya yang menaip nih lagi la berganda rasa stressnya .. ah itu ekonomi aku ..haish malas mao tengok itu eko punya result ..itu la bikin aku bertambah-tambah darab stress ..*pegrh .. haih..tak tahu mcam mna mahu hadapi itu cikgu .. tak jumpa pun cikgu tu semalam ..baguslah ..hee

ah bytheway orang itu bersungguh call aku tidak juga aku angkat ..haih .. rasa mao baling ja hp aku bila tengok nombo dia tertera..heh iya nombo ja tiada nama disitu ..hee .. yang lagi sorang itu pula haih text dia sangat buat aku stress .kenapa juga kau perlu text aku ..haih sorry la tidak reply sangat..tapi kau kena bersyukur tu aku reply satu text kau..heh.. yang lagi sorang tu *punyalah ramai ..haha ..heh dia tiada perasaan kot dia tu..heh orang stress pasal spm dia lagi sibuk mahu keluar sana sini .. ah bytheway congrats dapat 4A .. hebat juga dia nih .. tidak juga heran sebab trial dia pun ..fuhh ..iya lebih bagus berganda dari aku ..ahuu ..ah bytheway ada orang itu dapat 5A iya 5 hee tahniah la ye.. aih jangan la kakak2 kita banding2 kan kita nanti ..heh iya walaupun kita bukanla adik-beradik tapi kita punya kakak kandung yg sama .. haha>.< iya itu lah keluarga kita yang memang ==' ..haishh

ah..iya sepanjang aku menaip tidakpun aku menyebut reaksi ibu serta abah aku .. heh .. abah aku menerima result aku dengan baik.. hehe terima kasih abah .. ilupu ..aha .. ibu pula ..herm .. ntahlah macam tiada reaksi ja ..berbeza sungguh time aku dapat result upsr ngan pmr .. ibu tak fikir pun pasal result aku tu *agaknye ..heh tidak mengapalah yang pasti result itu memang untuk ibu .. iya setelah ibu kecewa dengan result abang kakak aku yang kekurangan A .. aku kasi tebus balik untuk abang dan kakak aku jadi 3A je lah sorang satu A..haha >.<

ah ..itu hee abang aku balik semalam aha iya aku tak perasan pun dia balik ..ntah bilabila dia balik tu buka2 mata ja tengok dia senyum sambil berkata .. "jum kita beli handphone baru" .. ambuihh haha --' ..aku punya blurr .. hanya membalas dengan pandangan yang blurr berganda ..haha.. tidak mahu hp baru saya mahu antara dua nih je .. tiket penerbangan tak pun kamera dslr .. hoho! mcam kaya sangat ja abang aku tu haha.. ia apapun saya sayang abang saya dari kakak saya ..haha >.<  .. iya lah mana tak nya kakak sya itu suka berjealous -an dengan saya..dan sebenarnya gara-gara dia juga tuh impian saya mahu ke Sabah cuti seminggu yang lalu terpaksa dikuburkan.. heh

aih sudahlah panjang berjeler post ini ..tiada siapa yang baca pun ..haha saja post untuk mengingati pagi aku yang stress berganda ni ..haha >.< ..
ah iya selain yang disebut aku ber-text an di atas itu sebenarnya ada lagi sorang tidak aku sebut ..aha ia itu adik aku itu .hee aku tahu dia stress dengan result yang dia dapat jadi aku pun membalas text dia dengan haha ..hehe ..itu saja..hahuu ilupu dik..aha.. hanya dua orang kawan aku yang keluar dengan aku tu je tahu reaksi sebenar aku ketika membalas text2 dari dia .. haha punya stress diorang melihatnya siap lagi tanya "kau kenapa zira? kau okaykan? ... haha>.< ..iya aku okay tuu okay sesangat ..heh .. nak okay apanya bila tahu adik aku tu tak sempat mengutip A lagi bertambah tak okay bila tahu dia gastrik .. sampai dalam panggung wayang yang sepatutnya tak boleh on hp aku kasi on juga .. first time aku berbuat begitu selalu aku kasi off hp ja tu.. haish ..adik..adik ..

DAANNNNN iya post ini semakin panjang ..hahaha ..haish sudah sudah cukup sampai disini .. aku kena bersiap cepat mahu ke sekolah ada urusan ..eee.. kenapa juga perlu kesekolah lagi.. huh! ok. assalammualaikum..kum..kum .. :D

request : ada tak yang mahu membawa saya ke sabah ..hahaa saya nak ke sabah saya nak menjumpai serta menemani adik saya itu .. bhoaa hahahaha xD .tet.

No comments:

Post a Comment