Friday, March 23, 2012

pursue the opportunity...

Assalammualaikum wbt

blogger :) .. fuhh yeah since pagipagi lagi sudah busy ..ahai walaupun saya tidur dalam keadaan yang kekhuatiran gara2 wireless ditutup dan saya terpaksa meng-offlinekan diri tanpa memberitahu adik mice saya itu saya tetap bersemangat hari ini .. jyeah .. saya ke skull tadi membereskan perihal perakaunan saya nasib ja ada c tiqa ngan wanieta menemani tadi kalau tidak tertidur kali saya memandu.. haha

tadi saya meminta pendapat serta pandangan beberapa cikgu supaya mereka memberi cadangan kemana hala tuju saya sebenarnya .. ah ada cikgu saya itu punyalah banyak dia bagi cadangan suruh ambil marketing la perdagangan .. aishh tidaklah saya meminati itu tapi saya mendengar dengan tekunnya...aha .. cikgu math kesayangan saya pula suruh apply ja apa yang ditawarkan dipasaran..ambuih..mcam mao membeli ikan ..hehuu tapi cikgu itu juga suru saya apply dalam bidang perguruan jadi guru sekolah rendah .. adeh ..haha baik saya ambil itu pendidikan awal kanak2 ajar budak tadika ..aha.. cikgu akaun saya pula suruh apply dalam akaun ..uhukl..hee ..haish akaun la yang paling saya hindari hahaha >.< ..cukup la tu sijil LCCI tak perlu lebih2 haha.. yang bagusnya cikgu nih kata "saya tanya mak kamu ..mak kamu suruh jadi cikgu"  dan saya punya reaksi .."ahah yee >.<" cikgu tu pula kata " Jangannnn !! haha jangan jadi cikgu" bhahaha.. memahami sungguh cikgu tu ..wakaka ..aih apa saja la kan ..saya apply saja semua mana dapat itu la saya pergi nanti .. lagipun berdasarkan result ramai kata saya mungkin dapat matrik ..haih .. susah tu matrik kalau dapat tu kena fikir berjuta kali sanggup atau tidak untuk masuk ..entah la itu nanti saya minta pendapat kakak2 yang saya kenali yang sudah pun ke matrik ada 2 orang tu ..

ah tadi saya jumpa bestfriend indians saya c sushii ..haha sashi actually nama dia ..result dia 7A bah ..ahuu terel tapi tak juga heran sebab trial dia memang terbaik juga ..kembar dia lupa tu mao tanya ..ehe saya rapat dengan sushii tu ja ekeke adik kembar nya itu kurang sikit sebab dia pendiam ..ngehngeh bebeza dgn sushi bising mulutnya haha .. ah apa lagi aih sudah la kan fenat saya nih mahu rehat .. malam nanti saya ber-online la tu .Insyaallah .. lagipun ada benda saya perlu buat ..haih inilah budak lepasan spm ..payah hahuu .. see youuuu ..memuahh .. assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment