Wednesday, March 21, 2012

bernazar kerana bersyukur :)

Assalammualaikum wbt

hai blogger .. :) ehe saya sangat lega sekarang tiada lagi stress mengenai spm .. apa-apa pun result saya Alhamdulillah baik.. sangat diluar jangkaan . 

gelagat saya masa amik result tadi sangat ==' .. haha kira sengal la juga..saya amik senyap2 je.. kawan saya tidak perasan pun saya pergi ambil result itu ..saya ambil tanpa melihat ke kiri dan kanan terus pergi cari tempat yang tiada orang.. lepas tu saya tengok result sorang2 ..eheh.. bytheway saya sangat tiada perasaan menerima result itu seolah-olah menerima result kosong ..blurr je ..kawan2 yang lain sibuk ada yang menangis..kesedihan ..keciwa ..terkilan ..saya nih? heh senyap dan tenang ja .. tapi tadi sangat stress dgn orang2 yang sibuk suruh isi borang itu ini.. heh >.< ! sudah la panas lagi sibuk tu orang suruh isi borang2.. adeh sabar je lah.. bytheway haih ntahlah sampai sekrang masih tiada perasaan nih ..heh -_-v

oh ya balik dari ambil result tu saya tak balik rumah terus ..tapi terus pergi seremban tengok wayang dengan aishah n dira .. haha >.<'' .. tak rancang pun tu main redah ja ..dengan duit yang agak pokai ..haih huu.. tengok cerita John Carter je tadi best ouh cerita tu ..sangat best ..haha sebab saya tak fokus sangat pun tengok ...ekeke busy membalas text dari kawan saya itu .. membalas text dia lagi penting dari tgok cerita tu ..hehe .. tak tahu lagi result sebenar dia berapa tak sempat tanya tidur sudah dia.. kepenatan kali tu ..hm sudah la kena gastrik lagi dia tuh ..risau betul tadi..haish.. hope dia baikbaik saja ..rehatlah sudah berapa hari tidur lambat ja dia tu..haih.

ah okay berdasarkan title post ini saya sudah melakukan nazar apabila saya mendapat result dan kedua-dua nazar saya itu kenalah saya tunaikan kerana kedua-duanya dimakbulkan. tapi tidak tahu lagi bila boleh tunai nazar itu sebab sya tengah diberi cuti oleh Allah..ehee.. takpelah yang pasti saya akan tunaikan juga .. :)

hm okay sudah ..sampai sini ja post kali ini .. saya mahu rehat sebab saya tidak tidur semalaman ..sangat mengantukkk ! hoho . sekian. Assalammualaikum .


"Usaha tangga kejayaan" .. saya sudah berusaha terhadap spm saya sehabis baik ..keputusannya sangat melegakan hati walaupun ada yang hm .. huhu..hee
sekarang saya tengah berusaha untuk kesana yeah kesana .. ke mana ? ada la itu ..aha..cuma berharap ada peluang yang terbuka untuk saya kesana dan menunaikan keinginan orang itu mahu berjumpa dengan saya..uhukl..haha .. aih siapalah saya ini sampai dia mahu berjumpa dengan saya.. ekeke ..iya saya pun mahu jumpa dia sebenarnya.. jadi berdoalah kita samasama . InsyaAllah dimakbulkan :)

No comments:

Post a Comment